Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 34
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8464770 , fax. 061 8464765
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Dojazd 34 34
60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8464770, fax. 061 8464765
REGON: 63117871000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Środki i materiały czystościowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków i materiałów czystościowych tj: Pakiet nr 1- Środki czyszcząco - pielęgnujące do powierzchni a)środek do codziennego mycia powierzchni dużych, b)środek do codziennego mycia powierzchni małych z substancją pielęgnującą, c)środek do mycia szyb, d)środek do gruntownego czyszczenia powierzchni dużych, e)akrylanowa powłoka do zabezpieczania twardych podłóg, f)środek do codziennego mycia powierzchni w pomieszczeniach sanitarnych, g)środek do mycia urządzeń sanitarnych, h) butelka ze spryskiwaczem, Pakiet nr 2 - Środki czystości a)płyn do naczyń stołowych i sprzętu kuchennego, b)mleczko, c)proszek do czyszczenia, d)mydło w płynie, e)ręczniki jednorazowego użycia, f)papier toaletowy. Pakiet nr 3 - Worki foliowe na odpady a)worki, b)naklejki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia te warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87 poz. 605). 2.że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w siwz: 1)Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym. 2) Dla pakietu 1, 2 należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania, zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie Zamawiającego w trakcie związania z ofertą oraz obowiązywania umowy z wybranym Wykonawcą dostarczyć ten dokument, b) karty charakterystyki (dla tych co muszą posiadać) oferowanego przedmiotu zamówienia, c) ulotki informacyjne w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia zawierające potwierdzenie wymaganych cech. 3) Dla pakietu 2.e. i 2.f. oraz 3.a. należy dołączyć karty danych technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagane cechy. 4) Dla pakietu 1.c., 1.h., 2.e., 2.f., 3.a. i 3.b. wymagane jest dołączenie próbek oferowanego asortymentu wraz z jego wykazem asortymentowym. Próbki te nie podlegają zwrotowi. Na podstawie dołączonych próbek Zamawiający sprawdzi ich zgodność z wymogami określonymi w formularzu cenowym. Brak wymaganych próbek lub ich niezgodność z wymogami spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z wymogami określonymi w siwz. Przedmiotowe próbki należy dołączyć do oferty w nieprzekraczalnym terminie wyznaczonym do składania ofert, w ilości, która zapewni sprawdzenie, czy oferowany asortyment odpowiada wymaganiom siwz. Próbki należy tak oznakować, by ich identyfikacja z Wykonawcą nie budziła żadnych wątpliwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia.zozmswia.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚRODKI I ARTYKUŁY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (Nr rejestru DL/21/16)
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa chemii i sprzętu do utrzymania czystości na potrzeby 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
Dodano: 2016-05-27 - zakup preparatów do pielęgnacji podłóg, środków do mycia sanitariatów oraz padów
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy środków czystości i środków do utrzymania czystości przez okres 12 miesięcy dla jednostek UMP na terenie miasta Poznania
Dodano: 2016-04-13 - Sukcesywne dostawy środków czystości i środków do utrzymania czystości przez okres 12 miesięcy dla jednostek UMP na terenie miasta Poznania
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Okręgowego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 32
Dodano: 2015-08-14 - ŚRODKI I ARTYKUŁY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (Nr rej. DL/19/15)
Dodano: 2015-08-13 - Sukcesywne dostawy wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem środków czystości oraz środków do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UMP na terenie miasta Poznania
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziałów Karnych Sądu Okręgowego w Poznaniu
Dodano: 2015-04-17