Przetargi.pl
Wykonanie koncepcji projektowej infrastruktury technicznej w zakresie ulic i ich odwodnienia na osiedlu Harcerzy w Lęborku

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 862 42 80 , fax. 0-59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 0-59 862 42 80, fax. 0-59 862 24 27
    REGON: 00052355400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie koncepcji projektowej infrastruktury technicznej w zakresie ulic i ich odwodnienia na osiedlu Harcerzy w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie koncepcji projektowej infrastruktury technicznej w zakresie ulic i ich odwodnienia na osiedlu Harcerzy Lęborku. Inwestycja obejmuje ulice: Orląt Lwowskich, Sosabowskiego, Batalionu Zośka, Dywizjonu 303, Strzelców Podhalańskich, Szarych Szeregów, Powstańców Warszawy, Powstania Styczniowego oraz części ulicy Artylerzystów od strony południowej do skrzyżowania z ulicą Powstania Styczniowego w Lęborku) wraz z odwodnieniem i oświetleniem. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Wersję papierową: 2.1. Koncepcja rozwiązań projektowych sieci ulic, chodników, zjazdów i parkingów. 2.2. Koncepcja rozwiązań projektowych sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z rejonu osiedla Harcerzy (obejmująca wszystkie tereny tj. ulice, chodniki, zjazdy, parkingi etc.), nawiązująca do: istniejących kolektorów kanalizacji sanitarnych i deszczowych, zawierająca trasy kolektorów deszczowych wraz z ich długościami, średnicami, spadkami oraz rzędnymi posadowienia rurociągów. 2.3. uzgodnienia z administratorami infrastruktury podziemnej trasy projektowanych kolektorów( MZGK ); 2.4. przedmiar nakładów i szacunkowy koszt projektowanych prac projektowych; wykonaną w 5 egzemplarzach. Wersję elektroniczną na płytach CD w 2 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wymagane od wykonawców: 1.1. Spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z dn. 29.11.2007 r. poz. 1655 z późn. zm.) - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt. 1.1-1.3. 1.2. Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.4. 1.3. Przyjęcie projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.5. 1.4. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (Spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3, 4 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11. 2007 r. poz. 1655) - Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. Nr 223 z dnia 29.11. 2007 r. poz. 1655) - Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Oświadczenie o związaniu ofertą przez 30 dni - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 1.6. Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ - wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ 1.7. Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - wypełniony Załącznik Nr 6 do SIWZ ( wypełnić część A lub B). 1.8. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2. Wszystkie kserokopie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wyko-nawcę lub osobę podpisującą ofertę 3 W przypadku złożenia kserokopii, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć oryginały tych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach