Przetargi.pl
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w Lęborku - budowa dwóch punktów kamerowych (ul. Olimpijczyków oraz wiadukt ul. Zwycięstwa - Krzywoustego).

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 862 42 80 , fax. 0-59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 0-59 862 42 80, fax. 0-59 862 24 27
    REGON: 00052355400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w Lęborku - budowa dwóch punktów kamerowych (ul. Olimpijczyków oraz wiadukt ul. Zwycięstwa - Krzywoustego).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w Lęborku - budowa dwóch punktów kamerowych (ul. Olimpijczyków oraz wiadukt ul. Zwycięstwa - Krzywoustego) Zakres zamówienia obejmuje: Instalację i uruchomienie kamery K2 przy ul. Olimpijczyków. Instalację i uruchomienie kamery K1 - wiadukt ul. Zwycięstwa - Krzywoustego. Podłączenie kamer do rejestratora w studiu monitoringu na Komendzie Powiatowej Policji. Uruchomienie i sprawdzenie prawidłowości działania kamer w studiu monitoringu - strojenie torów transmisyjnych. Przeprowadzenie szkolenia użytkowników systemu w zakresie nowych funkcji (min. 4 godz.) Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją (od Załącznika Nr 9 do SIWZ do Załącznika Nr 13 do SIWZ z wyłączeniem zakresu prac dotyczących instalacji kamery zlokalizowanej przy ul. Kossaka 10), przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną. Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: oznakowanie robót, umieszczenie na budowie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia koszt wykonania niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania odbioru robót budowlanych, organizację placu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, uprzątnięcie placu budowy po zakończonych pracach budowlanych, przeszkolenie użytkowników systemu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych elementów i urządzeń instalacji niż określone w dokumentacji technicznej o porównywalnych (nie gorszych) właściwościach, jakości i kompatybilnych z istniejącymi urządzeniami w Centrum Dozoru (manipulator typ KBD-Digital i rejestrator). Ponadto oprogramowanie systemu musi być wyposażone w system śledzenia ruchu, umożliwić obróbkę obrazu w czasie rzeczywistym, w celu niezwykle płynnego śledzenia obiektów oraz funkcję wirtualnego maskowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ w uzasadnionych przypadkach. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną w ten sposób zmianę specyfikacji Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego - www.bip.um.lebork.pl. W przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych lub uzupełniających, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji zamówienia podstawowego w stosunku do postanowień zawartej umowy zgodnie z Art. 144 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W razie wpłat na konto wadium powinno być wnoszone z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 10.09.2009 do godziny 12:15, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500,00 złotych /słownie: jeden tysiąc pięćset złotych/. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu - przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14 (Bank Millennium, nr konta 95 1160 2202 0000 0001 2713 3211), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej kopercie. Załącznikiem do oferty dot. dowodu wniesienia wadium będzie kserokopia gwarancji. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą; zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 ppkt. 7.2. i 7.3., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, nie uzupełnił dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw wymaganych przez Zamawiającego, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) - potwierdzeniem jest złożenie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt. 1.1. - 1.5. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jednej budowy, odpowiadającej swoim rodzajem (doświadczenie w instalacji kamer z transmisją sygnału drogą radiową i kablową) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - potwierdzeniem jest złożenie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt. 1.5. Wniesienie wymaganego wadium. Przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.7. Przyjęcie projektu umowy o roboty budowlane stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia opisanego w rozdz. VI pkt. 1.8. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzeniem jest złożenie dokumentu opisanego w rozdz. VI pkt. 1.9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3, 4 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) - wypełniony Załącznik Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) - wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (doświadczenie w instalacji kamer z transmisją sygnału drogą radiową i kablową) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, inwestora oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - wypełniony Załącznik Nr 8 do SIWZ. Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni - wypełniony Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy o roboty budowlane, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ - wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ Oświadczenie dotyczące powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - wypełniony Załącznik Nr 6 do SIWZ (wypełnić część A lub B) Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Wszystkie kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę podpisującą ofertę. W przypadku złożenia kserokopii, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć oryginały tych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach