Przetargi.pl
Wykonanie kompletnego projektu architektoniczno - budowlanego, wielobranżowego dla modernizacji budynku D w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ w Warszawie przy Al. Solidarności 67

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6187190 , fax. 022 6187190
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ
    Al. Solidarności 67 67
    03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6187190, fax. 022 6187190
    REGON: 01229882300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praski.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompletnego projektu architektoniczno - budowlanego, wielobranżowego dla modernizacji budynku D w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ w Warszawie przy Al. Solidarności 67
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia jakim jest wykonanie kompletnego projektu architektoniczno - budowlanego, wielobranżowego modernizacji budynku D, będzie opracowany w ramach zadania Przebudowa wraz z Przebudową Szpitala Praskiego w oparciu o: 1. Wymagania Decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego nr 107/DRN/05 z dnia 05.04.205 wraz z Postanowieniem nr 58/DRN/05 z dnia 22.04.2005 roku - załącznik nr 1, oraz decyzji Nr 1305/05 z dnia 12 lipca 2005 roku w sprawie wpisania zabytku do rejestru. 2. Wykaz Poradni w Przychodni Przyszpitalnej w projektowanej lokalizacji, po modernizacji budynku D, po likwidacji Pralni i kotłowni - załącznik nr 2. 3. Zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcję funkcjonalno - przestrzenną opracowaną przez Wykonawcę, opisaną w pkt. II ppkt. 4. Przepisy Prawa Budowlanego, polskie i unijne normy, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (D. U. nr 75 poz. 690 z póź. Zm.), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (D. U. nr 213 poz. 1567, poz. 1568), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 roku w sprawie wymagań jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenie i urządzenia Zakłady Opieki Zdrowotnej (D. U.. nr 31) II. Wykonawca wykona na własny koszt prace przygotowawcze w ramach których przygotuje niezbędne dokumenty, opracowania i opinie konieczne do sporządzenia projektu oraz uzyskania pozwoleń i zatwierdzeń na jego realizację obejmującą w szczególności: 1. przygotowanie mapy do celów projektowych, niezbędnej do prac projektowych. 2. Sporządzenie oceny technicznej instalacji istniejących a zasilających powierzchnię przeznaczoną do modernizacji: - Instalacji zasilania energetycznego od Rozdzielni Głównej NN znajdującej się w budynku Trafostacji 9510 do nowo zaprojektowanej szafy rozdzielczej wewnętrznej instalacji dla modernizowanej powierzchni. - Instalacji zimnej wody od przyłącza (wodo miar) do modernizowanej powierzchni. 3. Sporządzenie oceny technicznej elementów konstrukcyjnych i stanu izolacji termicznej nad stropem parteru. 4. Sporządzenie oceny technicznej stanu izolacji pionowej i poziomej budynku D 5. Sporządzenie inwentaryzacji budynku. 6. Sporządzenie inwentaryzacji zieleni w zakresie niezbędnym do opracowania projektu 7. Opracowanie koncepcji funkcjonalno - przestrzennej z opisem technicznym, uzyskanie wstępnej na podstawie wytycznych, pozytywnej opinii Biura Konserwatora Zabytków Miasta Stołecznego Warszawy a następnie zatwierdzenie koncepcji przez Dyrektora Szpitala. III. Wykonawca opracuje kompletny projekt budowlany w zakresie pozwalającym na uzyskanie pozwolenia na budowę obejmującą w szczególności: 1. Projekt zagospodarowania terenu z zaznaczeniem i opisem wszystkich instalacji, ich przebiegu, dróg podjazdu, oświetlenia zewnętrznego, kanalizacji deszczowej, ogrodzenia ze szczególnym zwróceniem uwagi na zagospodarowanie i aranżację wewnętrznego patio + wykonanie wyjścia w ogrodzeniu szpitala od strony ul. Jasińskiego (szczegółowy zakres projektu zagospodarowania określają granice zabudowy budynku D) 2. Technologię funkcji medycznych 3. Projekt rozbiórek i wyburzeń 4. Projekt architektoniczno - budowlana a. część architektoniczna - rysunki w skali 1:100 - Rzuty kondygnacji: piwnic, parteru, poddasza i dachu - Przekroje - Elewacje (całego budynku D) - Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej - Opis techniczny z zestawieniem powierzchni b. część konstrukcyjna - Opisy i obliczenia statyczne - Zestawienie obciążeń - Wyniki obliczeń i wymiarowanie głównych elementów konstrukcji - Schematy statyczne c. instalacje sanitarne - Opisy i obliczenia - Schemat instalacji wodno - kanalizacyjnej - Schemat instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej i klimatyzacji - Schemat centralnego ogrzewania - Schemat/projekt wyposażenia technologicznego d. instalacje elektrotechnicznych - Opis i obliczenia - Główny schemat zasilania - Zasilanie awaryjne instalacji niskoprądowych - Schemat instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego - Projekt rozdzielni i główne linie zasilające - Schemat instalacji teletechnicznych i sygnalizacji pożaru - Instalacje kontroli dostępu - Okablowanie strukturalne (telefony i komputery) z podłączeniem do serwera Szpitala - Orurowanie pod instalację monitoringu (BMS) e. charakterystyka energetyczna obiektu f. informacja przedsięwzięć przeciwpożarowych g. informacja dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia h. dokonanie wszystkich wymaganych uzgodnień projektu budowlanego a w szczególności BHP, PPOŻ, SANEPID, ZUD, Biura Konserwatora Zabytków Miasta Stołecznego Warszawy 5. Zatwierdzenie projektu budowlanego - przygotowanie wniosku i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę. IV. Wykonawca opracuje kompletny projekt wykonawczy dla modernizacji budynku D i będzie on obejmował wymagane elementy a w szczególności: 1. Projekt rozbiórek i wyburzeń 2. Część architektoniczna - rysunki w skali 1:50 a. rzuty piwnic, parteru, poddasza i dachu b. przekroje c. elewacje d. zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej e. zestawienie innych elementów architektonicznych jak: balustrady, poręcze, ławki itp. f. detale architektoniczne g. elementy zewnętrznego wyposażenia (studzienki, wpusty, grunty, brama, ogrodzenie) h. opis techniczny z zestawieniem powierzchni 3. Projekt konstrukcyjny: a. rysunki głównych i drugorzędnych elementów konstrukcyjnych b. zestawienie stali c. opis techniczny 4. Projekt instalacji sanitarnych a. Rysunki tras wodociągowych i kanalizacyjnych wewnętrznych b. Rysunki rozprowadzenia kanałów instalacji wentylacji z zestawieniem materiałowym w skali 1:100 c. Rysunki instalacji grzewczej 5. projekt instalacji specjalnych (ewent. Gazy techniczne) 6. projekt wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych w tym: a. Rysunki instalacji zasilania dla potrzeb technologii b. Rysunki rozdzielni c. Schematy ideowe i pomiarowe rozdzielni d. Szczegóły modelowych rozwiązań użytkowych instalacji teletechnicznych. e. Instalacje uziemiające f. Ochrona odgromowa g. Ochrona instalacji h. Ochrona od porażeń prądem elektrycznym 7. Szczegółowy projekt dla rozwiązań nawierzchni patio a. rzut i przekroje b. rozwiązania materiałowe 8. Projekt aranżacji wnętrz z uzgodnionymi materiałami i kolorystyką wykonania ścian, stropów, posadzek itp. 9. Inne niż wyżej wymienione projekty, które są wymagane obowiązującymi przepisami, wynikającymi z Rozporządzeń wymienionych w pkt. I ppkt. 4. V. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1. Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego dla przedmiotu zamówienia 2. Sporządzenie materiałów dla potrzeb przeprowadzenia przetargu (wersja elektroniczna w formacie pdf na płycie), w skład których wchodzą: a. Projekt wykonawczy, wielobranżowy b. Szczegółowa specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych c. Kosztorys ofertowy (przedmiarowy - ślepy) 3. Opracowanie projektu organizacji budowy dla realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi uzgodnieniami i zatwierdzeniami z tym również zaprojektowanie mediów i innych potrzeb dla realizacji budowy. 4. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia, od rozpoczęcia robót aż po uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie. 5. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie wymaganym dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie i późniejszej eksploatacji z uprzednio naniesionymi ewentualnie zmianami 6. Przy realizacji projektu Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w ramach obowiązujących norm i przepisów wszystkie życzenia Zamawiającego. 7. Opracowana dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia, powinna być sporządzona w 6 egzemplarzach oprawionych + 2 egzemplarze zapisane na płytach CD w programie PDF. 8. Istniejąca dokumentacja techniczna do wglądu w siedzibie Zamawiającego w budynku D, pokój nr 5 9. Wykonawca oświadcza iż zapoznał się z materiałami stanowiącymi podstawę do opracowania dokumentacji projektowej oraz z terenem i warunkami jego przyszłej realizacji. Termin wykonania 18 tygodni licząc od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praski.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach