Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem w budynku Przedszkola Miejskiego nr 13 - ETAP II

Przedszkole Miejskie nr 13 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6486702, 6508623 , fax. 056 6486702
  • Data zamieszczenia: 2012-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Miejskie nr 13 im. Mikołaja Kopernika
    ul. Konstytucji 3 Maja 14 14
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6486702, 6508623, fax. 056 6486702
    REGON: 00109553400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem w budynku Przedszkola Miejskiego nr 13 - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem realizacji jest kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem w budynku Przedszkola Miejskiego nr 13 - etap II. Zadanie obejmuje następujący zakres prac: 1. Roboty budowlane II etap { pom. 1-5, 1-6, 1-7, 1-8, 1-10, 1-11 } w zakresie określonym w projekcie budowlanym, przedmiarze robót - kosztorysie nakładczym : skucie istniejącej posadzki z płytek; rozebranie istniejącego posadzki cementowej; rozebranie istniejących okładzin ściennych; wykucie z muru ościeżnic, wykonanie podkładu betonowego, wyprofilowanie spadków do kratek ściekowych; wykonanie posadzki cementowej z dodatkiem oraz izolacji poziomej z taśmami i uszczelnieniami systemowymi; zabudowy z płyt gipsowo - kartonowych; wykonanie nowych okładzin ściennych i sufitowych; ułożenie płytek posadzkowych antypoślizgowych oraz płytek ściennych; montaż stolarki drzwiowej; wykonanie robót malarskich; wywóz materiałów z rozbiórki i ich utylizacja; 2. Demontaż istniejących i wykonanie nowych instalacji: a ) wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej - poziomy - od nowych zaworów odcinających do przejścia w piony, b ) wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej - piony - do stropu I piętra c ) kanalizacyjnej - piony - od rewizji wraz z rewizjami do stropu I piętra w zakresie określonym w projekcie budowlanym. 3. Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji rozprowadzającej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej oraz kanalizacyjnej - parter, w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót-kosztorysie nakładczym. 4. Demontaż istniejącej wentylacji nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniach nr : 1-5, 1-6, 1-7, 1-8, 1-10, 1-11 - parter ; wykonanie nowych układów wentylacji wywiewnonawiewnej -układy rozproszone - parter, w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót kosztorysie nakładczym. 5. Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej - instalacja zasilania urządzeń i gniazd wtykowych, instalacja oświetlenia, prze-budowa tablicy T-5 wraz z WLZ, w zakresie określonym w projekcie budowlanym i przedmiarze robót-kosztorysie nakładczym jako etap II. 1 6. Dostawa i montaż szafy przelotowej z drzwiami suwanymi, wykonanej ze stali szlachetnej o wymiarach 1000x600x1800 (np. STALGAST) Całość robót należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami nakładczymi - przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz na podstawie oględzin przeprowadzonych na terenie obiektu. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlanych wykonawczych, przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - dokumenty te stanowią integralną część niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru płytek ściennych i posadzkowych w cenach; Płytki ścienne 35 zł - m2 netto Płytki posadzkowe 45 zł - m2 netto Na wykonane prace wymagane jest udzielenie 36 miesięcznej gwarancji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz częściowych. 2.Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie robót - 02.07.2012r. zakończenie robót - 10.08.2012r. 3. Wykonawcy lub dostawcy wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców nie spełniających warunków określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego: 4.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu, c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym a także pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) posiadają uprawnienia budowlane i należą do właściwej izby samorządu zawodowego e) zrealizowali z należytą starannością jako główni wykonawcy w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, f) posiadają referencje ze zrealizowanych zadań (2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie), g) wymienią ewentualnych podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje podwykonawców) obejmujących roboty towarzyszące głównemu przedmiotowi zamówienia, 4.2. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą przewidującą sposób ich współdziałania zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich oraz sposób odpowiedzialności, b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z oferentów oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, c) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik, 5. Dokumenty składające się na ofertę 2 5.1. Wypełniony formularz ofertowy Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Cena ryczałtowa zadania ( cena netto + VAT ) winna obejmować: wartość robót wynikającą z projektów budowlanych wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów nakładczych - przedmiarów robót, koszty wszystkich robót nie ujętych w w/w dokumentach a bez których to robót wykonanie zadania byłoby niemożliwe, 5.2. Tabela wynagrodzenia ryczałtowego. 5.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.5.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.6. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( min 2 ), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 5.7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w powyższym wykazie zostały wykonane z należytą starannością (min. 2 ). 5.8. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w zakresie branż objętych przedmiotem zamówienia). 5.9. Wskazanie kierownika budowy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.10. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 5.11. Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.12. Oświadczenie wykonawcy, które z informacji załączonych do wniosków na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty załączone do wniosku nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa. 6. Kryteria oceny ofert cena oferty - 100 % 7. Zasady oceny ofert 7.1.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym oferentom przyznawane będą punkty. 7.2.Oferta może uzyskać za kryterium 0-100 pkt. najniższa oferowana cena spośród zakwalifikowanych ofert/cena badanej oferty x 100 pkt. x waga kryterium tj. 100 % 8. Wyjaśnienia i zmiany dokumentacji przetargowej 8.1. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie nie później niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Pytania wykonawcy oraz odpowiedzi Zamawiającego mogą być sformułowane na piśmie bądź też zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń i dokumentów za pomocą faksu. 3 8.3. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi, jednocześnie prześle treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom/dostawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania. 8.4. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest Dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 13 p. Hanna Czapiewska - tel.(56) 48-67-02, fax. (56) 648-67-02 9. Zmiany w specyfikacji Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każda wprowadzona przez zamawiającego zmiana stanie się częścią specyfikacji oraz zostanie doręczona do wszystkich wykonawców/dostawców, którzy specyfikację pobrali. 10. Okres związania ofertą Oferta pozostaje ważna przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. 11. Postać oferty 11.1. Oferta powinna być napisana w języku polskim, pismem maszynowym albo inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy/dostawcy. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa. 11.2. Wszystkie kartki oferty powinny być ponumerowane. 11.3. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych. 11.4. Cena ofertowa powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich 11.5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 11.6. Wszystkie kartki oferty muszą być spięte lub zszyte w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty. 11.7. W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w innym języku Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenia tekstów sporządzone przez tłumacza przysięgłego. 12. Termin i miejsce składania ofert 12.1.Oferty należy składać do dnia 22-06-2012 {piątek} do godziny 1000 w siedzibie Przedszkola Miejskiego nr 13 , Toruń ul. Konstytucji 3 Maja 14 ( sekretariat ). 12.2.Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania. 13. Opakowanie i oznakowanie ofert 13.1. Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach. Koperta powinna być zaadresowana: Przedszkole Miejskie nr 13 Toruń ul. Konstytucji 3 Maja 14 oraz powinna być oznaczona: Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem w budynku Przedszkola Miejskiego nr 13 - ETAP II Nie otwierać przed dniem 22-06-2012 godz. 1000 13.2. Koperta powinna być ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta. 13.3. Oferty w kopertach naruszonych będą traktowane jako odtajnione i nie będą przyjmowane. 14. Sposób potwierdzenia złożenia ofert 14.1. Oferta złożona w siedzibie Przedszkola Miejskiego nr 13, Toruń ul. Konstytucji 3 Maja 14 ( Sekretariat ) zostanie potwierdzona tj. zostanie wpisana na ofercie data i godzina złożenia. 14.2. Oferty nadesłane przez pocztę będą kwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia przez pocztę do Zamawiającego w terminie określonym jako termin składania ofert. 15. Wycofanie ofert Oferty mogą być wycofane przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o wycofanie oferty powinien być złożony w formie pisemnej przez osobę uprawnioną przez Wykonawcę. Zwrot wycofanej oferty nastąpi po terminie otwarcia ofert bez otwierania koperty wewnętrznej. 4 16. Zmiany i uzupełnienia ofert Dopuszcza się złożenie oferty zamiennej oraz uzupełniającej. W przypadku złożenia oferty zamiennej oferta pierwotna względem oferty zamiennej nie będzie otwierana. 17. Otwarcie ofert 17.1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22-06-2012 o godzinie 1015 w siedzibie Przedszkola Miejskiego nr 13, Toruń ul. konstytucji 3 Maja 14 ( gabinet dyrektora ). 17.2. Otwarcie ofert jest jawne. 17.3. Po zwróceniu ofert wycofanych i pierwotnych względem ofert zamiennych, jako ostatnie w kolejności zostaną otwarte koperty przetargowe -zamienne. 17.4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 17.5. Zamawiający ogłasza nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia publicznego, okresu gwarancji. 18. Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 18.1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu, wskazując imię i nazwisko lub nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) tego Wykonawcy/ dostawcy, którego ofertę wybrano oraz cenę. 18.2. Ogłoszenie zawierające informacje, o których mowa w ust.1, Zamawiający niezwłocznie zamieści w siedzibie Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń oraz prześle uczestnikom postępowania. 19. Informacja o terminie zawarcia umowy 19.1. Zamawiający podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty , nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. 19.2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia oryginału polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 20. Pouczenie o środkach odwoławczych Wykonawcy przysługują środki odwoławcze określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. 22. Postanowienia końcowe W sprawach nieuregulowanych specyfikacją istotnych warunków zamówienia mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143 i Nr 234, poz. 1386 i Nr 240, poz. 1429) Załączniki : 1. Formularz oferty 2. Tabela wynagrodzenia ryczałtowego 3. Wzory oświadczeń 4. Projekt umowy 5. Projekty budowlane wykonawcze (na papierze) do wglądu w siedzibie Zamawiającego 6. Kosztorysy nakładcze - przedmiary robót (na papierze) do wglądu w siedzibie Zamawiającego 7. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (na papierze) do wglądu w siedzibie Zamawiającego Oferent otrzymuje płytę CD z zawartością: 1 . Projekty budowlane - pliki PDF 2 . Kosztorysy nakładcze - przedmiary robót - pliki PDF 3 . Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - pliki PDF
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm13torun.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach