Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem w budynku (parter i I piętro) Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. Łąkowej 44 w Toruniu - etap III i IV.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2013-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem w budynku (parter i I piętro) Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. Łąkowej 44 w Toruniu - etap III i IV.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonania kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem w budynku (parter i I piętro) Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. Łąkowej 44 w Toruniu - etap III i IV. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: roboty budowlane: -wyniesienie sprzętu oraz mebli z remontowanych pomieszczeń, -demontaż stolarki drzwiowej, -skucie istniejącej posadzek z płytek, rozebranie istniejącego podkładu betonowego, -rozebranie istniejących okładzin ściennych, -wykonanie podkładu betonowego, wyprofilowanie spadków do kratek ściekowych, -wykonanie posadzki cementowej z oraz izolacji poziomych z taśmami i uszczelnieniami systemowymi, -ułożenie płytek posadzkowych antypoślizgowych oraz płytek ściennych, -montaż stolarki drzwiowej, wykonanie robót malarskich, -wniesienie i montaż sprzętu oraz mebli, -wywóz odpadów i materiałów z demontaży i rozbiórek, Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji rozprowadzającej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej oraz kanalizacyjnej, w zakresie określonym w projekcie budowlanym jako etap III i IV, Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, w zakresie określonym w projekcie budowlanym jako etap III i IV, Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej, w zakresie określonym w projekcie budowlanym jako etap III i IV, Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej-WLZ, instalacja zasilania urządzeń i gniazd wtykowych, instalacja oświetlenia, w zakresie określonym w projekcie budowlanym jako etap III i IV, Demontaż istniejącego oraz dostawa i montaż nowego wyposażenia technologicznego (parter+I piętro) zgodnie z projektem technologicznym: wykaz urządzeń technologicznych -pozycje od 7.1 do 7.2, -pozycje od 7.5 do 7.8, -pozycje od 8.1 do 8.4, -montaż istniejących urządzeń pozycje od 7.3 do 7.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,(opracowania wykonane przez Pracownię Projektową ARCHI-TEC; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. Wykonawca zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględniłje w wynagrodzeniu ryczałtowym. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczy nie stanowiący podstawy wyceny i zostanie zweryfikowany przez Wykonawcę. Jeżeli w przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w projekcie, jedynie stosując materiały i rozwiązania techniczne przyjęte w przedmiarze robót jeżeli w projekcie nie wskazano żadnych materiałów lub rozwiązań technicznych (informując Zamawiającego o istniejących rozbieżnościach na piśmie co najmniej 3 dni przed planowanym przystąpieniem do prac uzupełniających lub dodatkowych). Wykonawca nie może wykonać prac uzupełniających i dodatkowych bez uzyskania zgody Zamawiającego. Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na wykonanie prac uzupełniających lub uzależnić ich wykonanie od sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu obejmującego zakres tych prac. W przypadku wykonania tych prac bez zgody Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za ich wykonanie. Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.Termin gwarancji wynosi 4 lata (z tym, że na urządzenia wbudowane zamontowane przez Wykonawcę - termin gwarancji wynosi zgodnie z okresem gwarancji producenta, jednak nie krócej niż 2 lata ) i liczy się zarówno dla robót budowlanych jak i dla urządzeń wbudowanych/zamontowanych przez Wykonawcę - od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem ust. 5 wzoru umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości:2.000,00zł (dwa tysiące złotych) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a)pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją Wadium -przetarg nieograniczony na wykonanie kompleksowego remontu kuchni wraz z zapleczem w budynku (parter i I piętro) Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. Łąkowej 44 w Toruniu - etap III i IV. -za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt.b-e należy:-oryginał załączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach