Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowego projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy ul. 3 Maja wraz z budową odwodnienia

Gmina Boronów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-283 Boronów, ul. Dolna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3539100 , fax. 034 3669814
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boronów
    ul. Dolna 2 2
    42-283 Boronów, woj. śląskie
    tel. 034 3539100, fax. 034 3669814
    REGON: 15139840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boronow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowego projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy ul. 3 Maja wraz z budową odwodnienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego przebudowy ul. 3 Maja wraz z budową odwodnienia , wraz z opracowaniami i pozwoleniami, które stanowią m.in.: - kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - pozwolenie wodno - prawne - opracowanie i aktualizacja map geodezyjnych, - wypisy z rejestru gruntów, - uzyskanie zgody właścicieli gruntów na wykonanie przedmiotowej inwestycji - wykonanie badań i wierceń geologicznych, - dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz wykonanie wymaganych prawem opracowań. - przygotowanie projektów budowlanych i wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów i specyfikacji technicznych w formie elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, niepodlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający za spełnienie przedmiotowego warunku uzna przedstawienie przez Wykonawcę: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający za spełnienie przedmiotowego warunku uzna udokumentowanie przez Wykonawcę: - Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch projektów budowy drogi wraz z odwodnieniem, bądź przebudowy drogi wraz z odwodnieniem, o wartości minimum 40.000 zł brutto każdy - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności drogowej - dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności sieci, urządzeń i instalacji kanalizacyjnych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku przedstawienie przez Wykonawcę: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: - Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie ( spełnia/ nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien załączyć do formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 niżej wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , według wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 do SIWZ, b) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru), według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ c) wykaz podwykonawców - według wzoru stanowiącego - załącznik nr 6 do SIWZ, d) oferowane warunki gwarancji - według wzoru stanowiącego - załącznik nr 7 do SIWZ. e) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. VII 2 a SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie zgodnie z Zał. Nr 4 do SIWZ 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w konsorcjum . W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę konsorcjum wszystkich stron, ( wymagana jest solidarna odpowiedzialność wykonawców), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-10 ustawy, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia, umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; uwaga; treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania, - wypełniony formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga, wszelką korespondencję oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wezwanie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boronow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach