Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Słowackiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 775 24 24 , fax. 022 775 56 76
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II
ul. Słowackiego 2 2
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 775 24 24, fax. 022 775 56 76
REGON: 01607117000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: edukacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE IZOLACJI PRZECIW-WILGOCIOWEJ ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 1 IM. JANA PAWŁA II W NOWYM DWORZE MAZ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciw-wilgociowej ścian fundamentowych budynku w Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II w Nowym Dworze Maz. przy ul. Słowackiego 2. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: 1. roboty ziemne - umocnienie ścian wykopów o głębokości do 3m wraz z zasypaniem i zagęszczeniem ubijakami mechanicznymi, 2. wykonanie odwodnienia budynku - kanały rurowe łączone na wcisk, studnie rewizyjne oraz studzienki rewizyjne i zbiorcze drenażowe wraz z zaizolowaniem przeciwwodnym z papy, 3. roboty rozbiórkowe - demontaż balustrad schodowych, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej, rozebranie ścian, filarów i kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, 4. wykonanie opaski i nawierzchni z kostki - wykonanie koryta z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem ręcznym, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm, ułożenie obrzeży oraz ścieków z elementów betonowych, 5. wykonanie podestów i schodów - ściany budynku z cegieł pełnych lub dziurawek (gr. 1 ceg.), schody żelbetowe, proste na płycie gr. 8cm, gruntowanie preparatem wzmacniającym jednokrotnie, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku gr. 3-5mm, 6. elementy ślusarskie - balustrady schodowe zabetonowane w gniazdach co trzeci stopień, uzupełnienie kolanek lub załamań z blachy z cynku, uzupełnienie rur spustowych. Niniejsze zamówienie mieści się w przedziale powyżej 14 000,00 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 prawa zamówień publicznych, tj: 5 150 000,00 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ww prawa oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj; -uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, -których przedmiotem działalności jest wykonywanie robót budowlanych, oraz zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty brutto, -posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący właściwym potencjałem kadrowym i technicznym zapewniającym prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia, wskazana osoba winna wykazać się doświadczeniem w realizacji robót o podobnym charakterze oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj; przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, lub złożą oświadczenie, że w przypadku wyboru ich oferty, ubezpieczenie OC na taką sumę zostanie zawarte przed podpisaniem umowy. - przedłożą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z 2006r., poz. 605 z późn. zm.). - wniosą na warunkach zawartych w ustawie Prawo zamówień publicznych i siwz wymagane wadium. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), (konsorcjum - oświadczenie składa każdy z ubiegających się Wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 2 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.3 aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 3 i 4 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) UWAGA - w przypadku załączników 3 i 4 Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia o niezaleganiu z ww płatnościami. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 2.1 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku informacji, że Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownik robót zobowiązany jest posiadać uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, (załącznik nr 5 do oferty), (konsorcjum - wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie) 2.2 wykaz sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. W przypadku informacji, że Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, (załącznik nr 6 do oferty), (konsorcjum - wykaz sprzętu będzie oceniany łącznie) 2.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (do oceny spełnienia warunku doświadczenia Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch robót z zastosowaniem podobnej technologii, przy czym łączna wartość tych robót jest nie mniejsza niż wartość składanej oferty brutto) - (załącznik nr 7 do oferty), (konsorcjum - co najmniej jeden Wykonawca musi spełnić warunek) 2.4 wykaz części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (załącznik nr 8 do oferty), 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 3.1 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, lub oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, ubezpieczenie OC na taką sumę zostanie zawarte przed podpisaniem umowy, (załącznik nr 9 do oferty). Ponadto do oceny spełniania wymaganych warunków należy załączyć: -zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy lub oświadczenie stwierdzające akceptację umowy, (załącznik nr 10 do oferty ), -dowód wniesienia wadium (załącznik nr 11 do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim1ndm.gower.pl www.bip.nowydwormaz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont korytarzy parteru w Liceum Ogólnokształcącym LXXII w Warszawie przy ul. Grochowskiej 346/348
Dodano: 2016-07-21 - Remont pokoi w budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie III
Dodano: 2016-06-02 - Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie II
Dodano: 2016-05-12 - Remont elewacji budynku księgarni w Zespole Szkół Nr 18 przy ul.Żeromskiego 81
Dodano: 2016-05-10 - Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP- 40/16)
Dodano: 2016-05-10 - Budowę sali sportowej przy Zespole Szkół nr 72 przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj (znak sprawy ZP- 35/16)
Dodano: 2016-04-27 - Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A. Świętochowskiego w Gołotczyźnie
Dodano: 2016-04-26 - Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Nr 51 przy ul.Staffa 3/5
Dodano: 2016-04-25 - Rozbudowa budynku PSP nr 33 przy ul. Kolberga
Dodano: 2016-04-12