Przetargi.pl
Wykonanie instalacji wentylacji Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Polkowicach ul.Kardynała B.Kominka 1

Szkoła Podstawowa Nr 3 w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-101 Polkowice, ul. kard. B. Kominka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8451642 , fax. 076 8451642
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Polkowicach
    ul. kard. B. Kominka 1 1
    59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8451642, fax. 076 8451642
    REGON: 00071251600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji wentylacji Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Polkowicach ul.Kardynała B.Kominka 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót 1.Prace demontażowe i rozbiórkowe : demontaż czerpni dachowej, wentylatorów dachowych, wywietrzaków dachowych, rozdzielnicy żeliwnej nagrzewnicy wodnej, demontaż części instalacji ciepła technologicznego, wentylatora nawiewnego , rozbiórka podstawy betonowej pod wentylatorem, demontaż kanałów wentylacyjnych nawiewnych, demontaż kratek nawiewnych, demontaż przewodów zasilających wentylator nawiewny i wentylatory dachowe. 2. Prace murarskie - zamurowanie otworów po zdemontowanych kratkach nawiewnych i po przejściach kanałów nawiewnych 3. wykonanie konstrukcji stalowej pod centralę nawiewno-wywiewną , wykonanie konstrukcji pod kanały wentylacyjne 4. wykonanie nowej instalacji nawiewno-wywiewnej należy wykonać w oparciu o Projekt Budowlany sporządzony w marcu 2009r. i Pozwolenie na budowę Decyzja Nr AB.7351-1-0298/2009. i przedmiary robót . 5. Prace instalacyjne - wykonanie instalacji AKPiA centrali, wykonanie instalacji zasilającej nagrzewnicę wodną w centrali 6. prace wykończeniowe- naprawa ścian i sufitu w likwidowanej wentylatorni, malowanie ścian i sufitu w likwidowanej wentylatorni, położenie płytek na posadzce w likwidowanej wentylatorni, wymiana skrzydeł drzwiowych 7. Roboty porządkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: -5 945,00 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset czterdzieści pięć złotych) w terminie do dnia 03-06-2009r. przed godziną 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a. w pieniądzu - przelewem na rachunek PKO Bank Polski 80 1020 3017 0000 2002 0166 6858 b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zrealizowali w ostatnich pięciu latach przed rokiem złożenia oferty co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów, wymienionych wyżej zostanie dokonana na druku ZP-17 według formuły spełnia - nie spełnia A. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI, a wszyscy wykonawcy muszą razem załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdz.VI. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. C. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo właściwe zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy 4. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(minimum 3 takie dokumenty .- Załącznik nr 3 Doświadczenie zawodowe firmy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.polkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach