Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
- Data zamieszczenia: 2010-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
ul. Towarowa 4-6 4-6
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
REGON: 87112181000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATKI SCHODOWEJ I SZYBU WINDY W BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWYM PRZY UL. SZOSA CHEŁMIŃSKA 30/32 W TORUNIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji grawitacyjnego systemu oddymiana klatki schodowej i szybu windy budynku administracyjno - biurowym w Toruniu ul. Szosa Chełmińska 30/32. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt zakłada montaż instalacji odprowadzenia gazów i dymów pożarowych sposób automatyczny i ręczny. Instalacja uruchamiana będzie po podaniu kryterium alarmu z czujek optycznych dymu wychodzących w skład systemu, automatycznie po podaniu sygnału alarmu pożarowego z systemu SAP lub ręcznie z przycisków oddymiania typu RT-42 zlokalizowanych na klatce schodowej i na parterze w miejscach pokazanych na rysunkach. W czasie realizacji robót wykonawca będzie utrzymywał teren robót w czystości w każdym dniu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bez większych uciążliwości dla funkcjonowania instytucji w budynku oraz będzie usuwał na bieżąco z miejsca robót własnym kosztem zbędne materiały, odpady, gruz i śmieci. Prace cięcia posadzki wykonawca wykona przy pomocy specjalistycznego sprzętu ograniczającego znaczne zapylenie miejsca robót i sąsiednich pomieszczeń, ścian i mebli. Prace należy wykonywać po godzinach pracy instytucji mających siedzibę w budynku, a także w soboty i niedziele, po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia każdorazowo powinna być złożona w portierni ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej, należy też zgłosić każdorazowo fakt zakończenia robót. Przed rozpoczęciem robót wykonawca z jednodniowym wyprzedzeniem zgłosi zamawiającemu potrzebę zabezpieczenia sygnalizacji pożaru - czujników zamontowanych na suficie parteru budynku Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z normami, instrukcjami producentów, kolejnością technologiczną i wiedzą techniczną. Należy przedstawić Zamawiającemu niezbędne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodNości wbudowanych materiałów, protokół z badania instalacji odgromowej. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót, wykonania niezbędnych pomiarów, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27