Przetargi.pl
WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATKI SCHODOWEJ I SZYBU WINDY W BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWYM PRZY UL. SZOSA CHEŁMIŃSKA 30/32 W TORUNIU

Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
  • Data zamieszczenia: 2010-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    ul. Towarowa 4-6 4-6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
    REGON: 87112181000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE INSTALACJI ODDYMIANIA KLATKI SCHODOWEJ I SZYBU WINDY W BUDYNKU ADMINISTRACYJNO - BIUROWYM PRZY UL. SZOSA CHEŁMIŃSKA 30/32 W TORUNIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji grawitacyjnego systemu oddymiana klatki schodowej i szybu windy budynku administracyjno - biurowym w Toruniu ul. Szosa Chełmińska 30/32. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt zakłada montaż instalacji odprowadzenia gazów i dymów pożarowych sposób automatyczny i ręczny. Instalacja uruchamiana będzie po podaniu kryterium alarmu z czujek optycznych dymu wychodzących w skład systemu, automatycznie po podaniu sygnału alarmu pożarowego z systemu SAP lub ręcznie z przycisków oddymiania typu RT-42 zlokalizowanych na klatce schodowej i na parterze w miejscach pokazanych na rysunkach. W czasie realizacji robót wykonawca będzie utrzymywał teren robót w czystości w każdym dniu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bez większych uciążliwości dla funkcjonowania instytucji w budynku oraz będzie usuwał na bieżąco z miejsca robót własnym kosztem zbędne materiały, odpady, gruz i śmieci. Prace cięcia posadzki wykonawca wykona przy pomocy specjalistycznego sprzętu ograniczającego znaczne zapylenie miejsca robót i sąsiednich pomieszczeń, ścian i mebli. Prace należy wykonywać po godzinach pracy instytucji mających siedzibę w budynku, a także w soboty i niedziele, po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia każdorazowo powinna być złożona w portierni ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej, należy też zgłosić każdorazowo fakt zakończenia robót. Przed rozpoczęciem robót wykonawca z jednodniowym wyprzedzeniem zgłosi zamawiającemu potrzebę zabezpieczenia sygnalizacji pożaru - czujników zamontowanych na suficie parteru budynku Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z normami, instrukcjami producentów, kolejnością technologiczną i wiedzą techniczną. Należy przedstawić Zamawiającemu niezbędne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodNości wbudowanych materiałów, protokół z badania instalacji odgromowej. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót, wykonania niezbędnych pomiarów, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach