Gmina Wieluń ogłasza przetarg
- Adres: 98300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
- Data zamieszczenia: 2017-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
Plac Kazimierza Wielkiego 1
98300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
REGON: 73093475000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, wymiana rur i rynien spustowych w budynku przy ul. Królewskiej – Plac Legionów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody, wymiana rur i rynien spustowych w budynku przy ul. Królewskiej – Plac Legionów” Zamówienie obejmuje wykonanie: A) wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej o zakresie: 1) roboty demontażowe: podgrzewaczy przepływowych, elektrycznego pieca c.o., baterii umywalkowych ściennych; 2) roboty montażowe instalacji cwu: rurociągi miedziane – poziomy i piony oraz podejścia do przyborów, armatura instalacji wodociągowych (zawory kulowe), próby i izolacje rurociągów thermaflex; 3) roboty budowlane wynikające z montażu instalacji c.w.u. B) wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania o zakresie: 1) roboty demontażowe: pieców elektrycznych akumulacyjnych, instalacji – przewodów elektrycznych, elektrycznego pieca c.o.; 2) roboty montażowe instalacji c.o.: rurociągi miedziane – poziomy i piony, gałązki do grzejników, grzejniki stalowe płytowe jedno, dwu i trzyrzędowe, armatura instalacji c.o. – zawory kulowe, zwrotne i odcinające z nastawą wstępną typu Stromax, filtry siatkowe, zawory grzejnikowe termostatyczne i powrotne, głowice termostatyczne, odpowietrzniki automatyczne, ciepłomierze, próby i izolacje rurociągów; 3) roboty budowlane wynikające z montażu instalacji. Zamówienie obejmuje również zawiadomienie o rozpoczęciu robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu po uzyskaniu przez Gminę Wieluń pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (art. 36 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece na zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.). Zamówienie nie obejmuje wymiany rur i rynien spustowych. Inwestor posiada prawomocną decyzję nr 1033/2014 z dnia 23.10.2014 r. na wykonanie ww. instalacji oraz postanowienie Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ-SI.A.5142.68.2014.KB z dnia 8.10.2014 r. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Dołączone do SIWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 6.09.2017 r. do godz. 13.00 w wysokości: 12 550,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.wielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument; b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; c) dowód wniesienia wadium; d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” z wykorzystaniem wzoru– załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przyłącze wodociągowe do budynku ul. Włókiennicza 1
Dodano: 2024-05-18 - Przyłącze wodociągowe do budynku ul. Włókiennicza 1
Dodano: 2024-03-06 - „Modernizacja systemu gospodarki wodnej poprzez dostawę i wymianę wodomierzy wraz z przebudową odcinka sieci wodociągowej w gminie Krzyżanów” (system „zaprojektuj i wybuduj”)
Dodano: 2024-01-07 - Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
Dodano: 2023-03-10 - Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej Gminy Bielawy
Dodano: 2023-01-26 - Remont instalacji CO i C.W.U. oraz wentylacji mechanicznej w budynku nr 6/K3962 II
Dodano: 2022-08-05 - Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49
Dodano: 2021-02-15 - „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Klewie” Wykonanie kotłowni na pellet wraz z instalacją C.O.
Dodano: 2020-09-03 - „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ujeździe wraz z technologią oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szymanów i rozbudowa gminnej sieci wodociągowej w m. Ujazd, ul. Przedmieście”.
Dodano: 2020-06-19 - Wymiana pokrycia dachowego oraz remont kominów ponad dachem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym - ul. Roosevelta 21 w Wieluniu
Dodano: 2020-05-07