Przetargi.pl
Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, al. Ratuszowa 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 55 250
  • Data zamieszczenia: 2024-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    al. Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 55 250
    REGON: 092350725
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:1) porozumiewanie się wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie drogą elek-troniczną, na uzgodnione adresy e-mail lub telefonicznie;2) Zamawiający zgłasza (zleca) Wykonawcy prace związane z oznakowaniem dróg, któ-re oznacza klauzulą UTRZYMANIE lub NOWA ORD;3) prace oznaczone klauzulą UTRZYMANIE dotyczą bieżącego utrzymania oznakowania poziomego w danej drodze:wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:- informuję Zamawiającego o przyjęciu zlecenia i gotowości do jego realizacjiw czasie wyznaczonym przez Zamawiającego lub zgłasza ewentualne uwagi w ciągu dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia,- uzgadnia zakres robót i w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego realizuje zle-cenie (z zastrzeżeniem, że termin realizacji nie może być krótszy niż 7 dni licząc od dnia zgłoszenia zlecenia),- informuje Zamawiającego o wykonaniu zlecenia i gotowości do jego odbioru – do informacji załącza kosztorys powykonawczy;4) prace oznaczone klauzulą NOWA ORD dotyczą wprowadzenia nowych organizacji ru-chu drogowego, w których wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:a) niezwłocznie (w ciągu 2 dni od otrzymania zlecenia) uzgadnia z Zamawiającym termin realizacji, z zastrzeżeniem, że termin wykonania zlecenia nie może być dłuż-szy niż 14 dni, chyba że uzasadnione jest ustalenie przez Zamawiającego dłuższego terminu wykonania,b) zgłasza Zamawiającemu wykonanie zlecenia i gotowość do odbioru, który nastą-pi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia (do zgłoszenia dołącza kosztorys powykonawczy);5) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszegoi kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych;6) protokół odbioru realizacji zleceń (stanowiący podstawę do rozliczenia faktury)z zakresu objętego umową podpisywać będą przedstawiciele Zamawiającegoi Wykonawcy po uprzednim odbiorze prac w terenie;7) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport podczas odbiorów przedmiotu zamówienia;8) Wykonawca zapewnia możliwość stałego (24h na dobę) kontaktu z Zamawiającym -telefoniczny oraz e-mailowy celem przyjęcia zlecenia / informacji związanegoz utrzymaniem oznakowania poziomego, wykonawca wskaże również swojego przedstawiciela do kontaktów jw. (24 h na dobę);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach