Przetargi.pl
Dostawa, instalacja, utrzymanie oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja, utrzymanie oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw, instalacji, utrzymania oznakowania drogowego pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (UBRD) oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia, w tym: 1) dostawa, instalacja i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego (znaki ostrzegawcze A, znaki zakazu B, znaki nakazu C, znaki informacyjne D, znaki kierunku, miejscowości, znaki uzupełniające, tabliczki do znaków drogowych - E, F, G, T); 2) wykonanie usług związanych z konserwacją i utrzymaniem oznakowania aktywnego pionowego - znaku D-6 z aktywnym panelem diodowym wysyłającym pomarańczowe sygnały świetlne, zasilanym własnym źródłem energii (bateria słoneczna) oraz systemem radiowym do komunikacji w ciągu ul. Szymborskiej, ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego, ul. Metalowców oraz al. 800-lecia Inowrocławia; 3) dostawa, instalacja i utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (UBRD); 4) wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) porozumiewanie się wykonawcy z Zamawiajacym odbywać się będzie drogą elektroniczną, na uzgodnione adresy e-mail i wyjątkowo telefonicznie w pilnych sprawach; 2) Zamawiający zgłasza (zleca) Wykonawcy prace związane z oznakowaniem dróg, które oznacza klauzulą UTRZYMANIE lub NOWA ORD lub PILNE; 3) prace oznaczone klauzulą UTRZYMANIE dotyczą bieżącego utrzymania oznakowania (pionowego, poziomego, UBRD i znaków aktywnych) w danej drodze: wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego: - uzgadnia zakres prac oraz termin wykonania z Zamawiającym, z tym że termin wykonania nie może przekraczać 10 dni (licząc od dnia zgłoszenia zlecenia), - informuje Zamawiającego o wykonaniu zlecenia i gotowości do jego odbioru – do informacji załacza kosztorys powykonawczy; 4) prace oznaczone klauzulą NOWA ORD dotyczą wprowadzenia nowych organizacji ruchu drogowego, w których wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego: a) niezwłocznie (w ciągu 2 dni od otrzymania zlecenia) uzgadnia z Zamawiającym termin realizacji, z zastrzeżeniem, że termin wykonania zlecenia nie może być dłuższy niż 10 dni, chyba że uzasadnione jest ustalenie przez Zamawiającego dłuższego terminu wykonania, b)Wykonawca zasłania ustawione znaki i UBRD czarną folią stretch i odsłania w dniu wejścia w życie nowej organizacji ruchu drogowego. c) zgłasza Zamawiającemu wykonanie zlecenia i gotowość do odbioru, który nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia (do złoszenia dołącza kosztorys powykonawczy); 5) prace oznaczone klauzulą PILNE dotyczą sytuacji wymagających natychmiastowej interwencji związanych z uszkodzonym oznakowaniem pionowym, mającym istotny wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego: wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego lub od służb porządkowych, (Straż Miejska Inowrocławia lub Komenda Powiatowa Policji w Inowrocławiu): - niezwłocznie, lecz nie później niż w czasie 6 godzin od otrzymania zlecenia, uzupełni lub odtworzy oznakowanie; - informuje o wykonaniu zlecenia i gotowości do odbioru – do informacji załącza kosztorys powykonawczy; 6) wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszego i kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych; protokół odbioru realizacji zleceń (stanowiący podstawę do rozliczenia faktury) z zakresu objętego umową podpisywać będą przedstawiciele Zamawiającego i wykonawcy po uprzednim odbiorze prac w terenie; 7) wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport podczas odbiorów przedmiotu zamówienia; 8) wykonawca zapewnia możliwość stałego (24h na dobę) kontaktu z Zamawiającym -telefoniczny, faksowy oraz e-mailowy celem przyjęcia zlecenia / informacji związanego z utrzymaniem oznakowania (pionowego, poziomego, urządzeń BRD i znaków aktywnych); wykonawca wskaże również swojego przedstawiciela do kontaktów jw. (24 h na dobę); 9) jeżeli Zamawiający zleci montaż znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego z powierzonego materiału, za jakość powierzonego materiału oraz wszelkie atesty odpowiada Zamawiający; za przechowanie powierzonego materiału wykonawca nie pobiera od Zamawiajacego żadnych opłat; 10) wykonawca nieodpłatnie przechowuje do czasu przekazania Zamawiającemu zdemontowane znaki, słupki i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w siedzibie Zakładu Robót Publicznych w Inowrocławiu (ul. Piłsudskiego 15, 88-100 Inowrocław, czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00). 3. Wymagania techniczne określające przedmiot zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (składa się w terminie do 3 dni od dnia złożenia oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach