Przetargi.pl
Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, al. Ratuszowa 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    al. Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092350725
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego w drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia. 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:1) porozumiewanie się wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie drogą elektroniczną, na uzgodnione adresy e-mail i wyjątkowo telefonicznie w pilnych sprawach; 2) Zamawiający zgłasza (zleca) Wykonawcy prace związane z oznakowaniem dróg, które oznacza klauzulą UTRZYMANIE lub NOWA ORD;3) prace oznaczone klauzulą UTRZYMANIE dotyczą bieżącego utrzymania oznakowania poziomego w danej drodze:wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:- uzgadnia zakres robót i w czasie wyznaczonym przez Zamawiającego realizuje zlecenie (z zastrzeżeniem, że termin realizacji nie może być krótszy niż 10 dni licząc od dnia zgłoszenia zlecenia),- informuje Zamawiającego o wykonaniu zlecenia i gotowości do jego odbioru – do informacji załącza kosztorys powykonawczy;4) prace oznaczone klauzulą NOWA ORD dotyczą wprowadzenia nowych organizacji ruchu drogowego, w których wykonawca po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego:a) niezwłocznie (w ciągu 2 dni od otrzymania zlecenia) uzgadnia z Zamawiającym termin realizacji, z zastrzeżeniem, że termin wykonania zlecenia nie może być dłuższy niż 10 dni, chyba że uzasadnione jest ustalenie przez Zamawiającego dłuższego terminu wykonania,b) zgłasza Zamawiającemu wykonanie zlecenia i gotowość do odbioru, który nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia (do zgłoszenia dołącza kosztorys powykonawczy);5) wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia ciągłości ruchu pieszego i kołowego w miejscu prowadzonych robót drogowych; protokół odbioru realizacji zleceń (stanowiący podstawę do rozliczenia faktury) z zakresu objętego umową podpisywać będą przedstawiciele Zamawiającego i wykonawcy po uprzednim odbiorze prac w terenie;6) wykonawca zapewnia Zamawiającemu transport podczas odbiorów przedmiotu zamówienia;7) wykonawca zapewnia możliwość stałego (24h na dobę) kontaktu z Zamawiającym -telefoniczny, faksowy oraz e-mailowy celem przyjęcia zlecenia / informacji związanego z utrzymaniem oznakowania poziomego; wykonawca wskaże również swojego przedstawiciela do kontaktów jw. (24 h na dobę);3. wymagania techniczne określające przedmiot zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują oznakowanie poziome dróg wraz z jego utrzymaniem .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach