Przetargi.pl
Remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego na terenie miasta Włocławek w roku 2019 - II postępowanie

Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Zielna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 411-64-54, , fax. 54 413-70-37
  • Data zamieszczenia: 2019-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku
    Zielna 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 411-64-54, , fax. 54 413-70-37
    REGON: 34039100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzukid.bipgov.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz oznakowania poziomego na terenie miasta Włocławek w roku 2019 - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia są remonty i utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych, powiatowych, wojewódzkich, gminnych oraz wewnętrznych na terenie miasta Włocławek realizowanych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, SST i poleceniami Inspektora Nadzoru. 2. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony przyrody i środowiska naturalnego. Podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy. 3. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego przedkładania skróconego projektu organizacji ruchu, odnoszącej się do bieżącego utrzymania, który rozpatrzy Zarządzający Ruchem w trybie określonym w par. 5 ust 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. 5. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy i powinien odpowiadać pod względem typów i ilości wskazaniom w SST. 6. Materiały z rozbiórki, gruz oraz materiały stalowe odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę po udokumentowaniu zniszczeń dla Zamawiającego w formie jpg. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności wynikające z technologii robót oraz zapewniające prawidłowe utrzymanie stanu technicznego w okresie eksploatacji. 8. W przypadku awarii powstałych na terenie miasta naprawa rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego bądź Policji lub Straży Miejskiej, gdy awaria stanowi bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa ruchu. 9. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM: Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy. Zadanie obejmuje: I. Oznakowanie Pionowe: 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycje od 1 do 71. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: 2.1. Bieżące utrzymanie i remonty oznakowania pionowego oraz urządzeń BRD na wszystkich drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych w granicach miasta Włocławka. 2.2. Ryczałt na bieżące utrzymanie i remonty przedmiotu zamówienia. Cena ryczałtu musi zawierać wszystkie składniki cenotwórcze i obejmuje: a) Uzupełnianie brakującego oznakowania, konserwacja i utrzymanie w czystości; b) Oznakowanie ze względów bezpieczeństwa w ramach tzw. Pogotowia Drogowego wszelkich awarii zaistniałych na terenie miasta, a zgłoszonych przez Zamawiającego, Policję lub inne służby porządkowe. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji fotograficznej wszelkich napraw oznakowania. Taka dokumentacja stanowić będzie załącznik do faktury rozliczającej zużyte materiały; c) Oznakowanie zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem czasowych zmian organizacji ruchu drogowego przy robotach wykonywanych na rzecz MZUKiD, nie objętych innym postępowaniem oraz oznakowaniem stałym przyjętej organizacji ruchu na terenie miasta Włocławek. d) Oznakowanie zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego projektem imprez okolicznościowych organizowanych na rzecz miasta. 3. Oznakowanie pionowe musi być utrzymywane w stanie czytelnym i kompletnym, zgodnym z projektami stałej organizacji ruchu, które są do wglądu u Zamawiającego oraz zarządzającego ruchem. 4. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do całodobowej dyspozycyjności 7 dni w tygodniu w ramach Pogotowia Drogowego. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i SST. Zamawiający rozliczy materiały wbudowane w ramach prac konserwacyjnych na podstawie dokumentacji zdjęciowej, dokumentacji projektowej i wizji w terenie. 5. Materiały nadające się do ponownego wbudowania, jeśli tak zadecyduje Inspektor Nadzoru odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie miasta Włocławek (transport do 20km). 6. Gruz oraz materiały nienadające się do ponownego wbudowania odwieźć poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę. 7. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. II. Przedmiotem zamówienia są remonty i utrzymanie oznakowania poziomego na drogach krajowych, powiatowych, wojewódzkich, gminnych oraz wewnętrznych na terenie miasta Włocławek realizowanych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r. WYMAGANIA OGÓLNE: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, SST i poleceniami Inspektora Nadzoru. 2. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony przyrody i środowiska na terenie i wokół terenu wykonywanych przez siebie robót. 3. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy i powinien odpowiadać pod względem typów i ilości wskazaniom w SST. 5. Materiały z rozbiórki odwieść poza teren robót z zagospodarowaniem przez Wykonawcę, po udokumentowaniu dla Zamawiającego w formie jpg. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności wynikające z technologii robót oraz zapewniające prawidłowe utrzymanie stanu technicznego w okresie eksploatacji. 7. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. ZAKRES ROBÓT OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM: Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy. Zadanie obejmuje: I. Oznakowanie poziome: 1. Zakres robót objętych zamówieniem zawierają Kosztorysy Ofertowe pozycje od 1 do 20. 2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe: Wykonywanie oznakowania poziomego winno być robione w warunkach atmosferycznych określonych przez producentów materiałów przeznaczonych do wykonywania tych prac. Przystąpienie do wykonywania prac musi nastąpić nie później niż 24 godziny od chwili otrzymania zlecenia od Zamawiającego, ze szczegółowym wykazem prac do wykonania. O rozpoczęciu prac Wykonawca powiadomi niezwłocznie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wszystkie prace przy oznakowaniu poziomym należy wykonywać poza godzinami szczytu komunikacyjnego. 3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Składanych wraz z ofertą – formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 - oryginał: a) kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 1a oraz 1b do specyfikacji, b) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji - oryginał, c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji - oryginał, d) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania – wzór zawarty w załączniku nr 1. Wypełnienie ta-beli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć zamówienia podwykonawcom - oryginał, e) w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował zasobem tych podmiotów, w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, określające w szczególności (wzór stanowi załącznik nr 6 – oryginał): - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Składane w ciągu 3 dni (bez wezwania) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp, – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 - oryginał. 3. Składanych przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie i w terminie wyznaczonym przez zamawiającego (min. 5 dni) - oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warun-ków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia i innych: d) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach