Przetargi.pl
Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych - 5 części (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-17/2016).

Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg

  • Adres: 02-829 Warszawa, ul. Samsonowska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3317777 , fax. 022 3317776
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
    ul. Samsonowska 1 1
    02-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3317777, fax. 022 3317776
    REGON: 01036167000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych - 5 części (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-17/2016).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części, tj.: 1) część nr 1 - druk i dystrybucja plakatu elektrostatycznego adhezyjnego /Oddając krew odpowiedzialnie, ratujesz życie!/, w liczbie minimum 1 500 sztuk; 2) część nr 2 - korekta, druk i dystrybucja kalendarza książkowego tygodniowego na 2017 rok zamykanego na gumkę, z gumką na długopis, w liczbie minimum 350 sztuk; 3) część nr 3 - projekt , druk i dystrybucja kalendarza ściennego trójdzielnego na 2017 rok, w liczbie minimum 1 000 sztuk; 4) część nr 4 - korekta, druk i dystrybucja broszury /Choroby przenoszone drogą płciową/, w liczbie minimum 5 000 sztuk; 5) część nr 5 - korekta, druk i dystrybucja broszury /Zakażenia przenoszone drogą płciową, czyli jak zadbać o zdrowie/, w liczbie minimum 20 000 sztuk; 3. Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 1) w zakresie część nr 1 - 10 000,00 zł brutto; 2) w zakresie część nr 2 - 11 000,00 zł brutto; 3) w zakresie część nr 3 - 10 000,00 zł brutto; 4) w zakresie część nr 4 - 10 000,00 zł brutto; 5) w zakresie część nr 5 - 10 000,00 zł brutto; 5. Zamówienie winno zostać zrealizowane za zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6A i 6B do SIWZ, w zależności od części zamówienia. 6. Wartość zamówienia ustalono na kwotę 71 626,98 PLN, a w tym wartość udzielanego zamówienia na kwotę 47 751,32 PLN, a wartość przewidywanych zamówień uzupełniających na kwotę 23 875,66 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej poniżej dla poszczególnych części zamówienia: 1) część nr 1 - 80,00 zł 2) część nr 2 - 90,00 zł 3) część nr 3 - 80,00 zł 4) część nr 4 - 95,00 zł 5) część nr 5 - 95,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a dokument bądź dokumenty potwierdzające jego wniesienie winny zostać dołączone do oferty. 4. W przypadku składania oferty w zakresie więcej niż jednej części zamówienia, w treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium winny zostać wskazane części, których oferta dotyczy, a wartość wadium winna stanowić sumę kwot wadium określonych dla wszystkich tych części. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr 90101010100177181391200000. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale-żytego wykonania umowy określa ustawa Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aids.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach