Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 782 89 00 , fax. 62 782 89 01
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 782 89 00, fax. 62 782 89 01
    REGON: 25085772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11.12.2017r, w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017r, poz. 2355 z późn.zm.) i warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r, w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 717) oraz odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji, rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych z dnia 12 marca 2019r, (Dz.U. z 2019r,poz. 547 ) .Odbioru i kasacji odebranych ze Starostwa tablic Wykonawca dokona na własny koszt i odpowiedzialność oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r, o odpadach (tj. Dz.U. z 2020r, poz. 797 z późn.zm.)Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r, -Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2020r, poz. 110 z późn.zm.) 2. Wykonawca musi posiadać certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi . Certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę aktualnego certyfikatu przez cały okres trwania umowy. 3. Szacunkowe ilości tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia w podziale na rodzaje: Lp. Rodzaje tablicy rejestracyjnej Ilość (szt) 1 Tablica samochodowa jednorzędowa i dwurzędowa 40.000 2 Tablica motocyklowa 2.500 3 Tablica motorowerowa 1.000 4 Tablica samochodowa jednorzędowa zmniejszona 200 Razem 43.700 4. Dostawa tablic rejestracyjnych odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i rodzajach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie odrębnych zleceń. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach niniejszego zamówienia nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i dokonać ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywał się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą i zamawiającym na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego . Wykonawca ponosi koszty dostawy tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do złomowania. Szacunkowa ilość tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy wyniesie około 43700 szt. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych. Wykonawca może udzielić okresu dłuższego niż okres wymagany. Okres gwarancji ponad okres wymagany podlega punktacji zgodnie z określonymi kryteriami oceny ofert. 7. Tablice będą dostarczane przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w terminach : a)w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia b)w szczególnie uzasadnionych przypadkach wywołanych nadzwyczajnymi okolicznościami (nie więcej niż 50 kompletów tablic) – w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych kategorii tablic rejestracyjnych może ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez odpowiedniego na miejsce siedziby przedsiębiorcy marszałka województwa oraz posiada certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi –certyfikat ten winien obejmować wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu –zgodnie z załącznikami nr 2 i nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ppkt 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w ppkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu , brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu , brak podstaw wykluczenia .Powyższe stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1). 2. Dokument, który Wykonawca składa w postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp: 1)oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 15. Wykonawca składa (w terminie składania ofert): a) wypełniony i podpisany formularz oferty- sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, b) (opcjonalnie jeśli dotyczy)pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI.16 i rozdziale VI.17, c) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI.1.1, d) (opcjonalnie jeśli dotyczy)zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale V.2.2, e) (opcjonalnie jeśli dotyczy) dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, o których mowa w rozdziale X.13. 16.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, a w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby podpisania zobowiązania przez osobę niewymienioną w odpisie z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 17.Wobec Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe stosuje się odpowiednio do wspólników spółki cywilnej. Do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach