Przetargi.pl
sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych

POWIAT OBORNICKI ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. 11 Listopada 2A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT OBORNICKI
    ul. 11 Listopada 2A
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    REGON: 631258017
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiatobornicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.2. Tablice rejestracyjne należy wykonać wg wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 z późn. zm.). oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 2616). W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne muszą być wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian. 3. Wykonawca jest zobowiązany, w zakresie przedmiotu zamówienia, przestrzegać zapisów następujących aktów prawnych: 3.1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, a w szczególności w zakresie art. 75a, tj. spełniania wymagań dotyczących produkowania tablic rejestracyjnych;3.2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, a w szczególności w zakresie Rozdziału 6 – Tablice rejestracyjne; 3.3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów; 3.4. W szczególności w zakresie Rozdziału 4 - Wzór i opis profesjonalnych tablic rejestracyjnych, warunki techniczne, jakie muszą spełniać te tablice, oraz zakres i sposób ich badania 3.5. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych 3.6. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych. 3.7. Inne przepisy prawa niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych, w tym wtórników, w ilościach określonych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ oraz protokolarny odbiór oraz fizyczne zniszczenie i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania. Odebrane tablice rejestracyjne, o których mowa w art. 74b ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym, podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbiór tablic do zniszczenia, nastąpi własnym transportem Wykonawcy i na własny koszt w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego. 5. Dostawa tablic odbywać się będzie w godzinach pracy urzędu, tj. poniedziałek od 8.00 do 16.00 oraz od wtorku do piątku, w godz. 7.00 – 15.00. 6. Odbiór tablic wycofanych odbywać się będzie w takich samych dniach i godzinach. 7. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec obniżeniu. Zamawiana ilość tablic uzależniona będzie od wielkości zapotrzebowania w związku z powyższym, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezamówienia całej ilości oraz wszystkich rodzajów tablic. 8. Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy za pomocą aplikacji w formie platformy opartej na chmurze obliczeniowej Microsoft Azure, drogą elektroniczną, faksem, za pomocą e-maila lub zgłoszonych telefonicznie. W przypadku zamówień składanych za pomocą dedykowanej aplikacji - Wykonawca zobowiązany jest do jej bezpłatnych aktualizacji. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia w następujących terminach:9.1. tablic rejestracyjnych, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, od dnia złożenia zamówienia; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. 9.2. tablic rejestracyjnych – wtórników, indywidualnych, zabytkowych, profesjonalnych i dodatkowych (trzecia tablica rejestracyjna) w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia za pomocą zamówienia elektronicznego; w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. 10. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale V SWZ.11. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzanego przez Marszałka właściwego ze względu na miejsce siedziby przedsiębiorcy, wymagane przepisami art. 75 a do art. 75 ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach