Przetargi.pl
Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych

POWIAT SZAMOTULSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 612928700
  • Data zamieszczenia: 2023-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT SZAMOTULSKI
    ul. Wojska Polskiego 4
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. +48 612928700
    REGON: 631257986
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-szamotuly.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana zamówieniu: Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, wyprodukowanych przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 988, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. poz. 1847) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2022 r, poz. 1855) w szacowanych rodzajach i ilościach wskazanych w OZP – zał. nr 1 do SWZ (www.bip.powiat-szamotuly.pl/zamowienia)W przypadku zmiany ww. przepisów w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia.Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic. Ich odbiór będzie realizowany każdorazowo w chwili dostawy nowych tablic rejestracyjnych.Wykonawca użyczy i zainstaluje u Zamawiającego oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi tego oprogramowania. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy:a) powinno automatycznie generować pozycje zamówienia, zawierające kolejne wolne numery rejestracyjne, po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu – wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno pomijać niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane,b) powinno sprawdzać zgodność wprowadzonych numerów z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych, już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem: zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter,c) powinno elektronicznie akceptować zamówienie z weryfikacją terminu realizacji,d) powinno zapewnić ewidencję poszczególnych zamówień na dostawy tablic oraz weryfikację ilościowego i wartościowego stanu realizacji umowy,e) powinno umożliwiać odszukanie zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia, na podstawie której została zmieniona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników),f) powinno umożliwiać odszukanie wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia, na podstawie którego została przekazana do zniszczenia,g) powinno uniemożliwiać wprowadzanie numerów już zamówionych (wykorzystanych) przez Zamawiającego i pomijanie ich podczas składania nowych zamówień,h) powinno posiadać bazę danych umożliwiającą przechowywanie co najmniej 2GB danych, instalowaną lokalnie u Zamawiającego,i) powinno umożliwiać zaznaczenia różnych miejsc dostaw tablic,j) powinno umożliwiać definiowanie podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb,k) posiadać specjalną opcję umożliwiającą zamówienie tablicy samochodowej dodatkowej;l) posiadać łatwy w użyciu program instalacyjny, niewymagający udziału informatyka i zaawansowanej wiedzy – program taki powinien, po zakończeniu działania, udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie do zamawiania tablic,m) powinno posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora, pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywracanie danych z wykonanej wcześniej kopii,n) powinno posiadać możliwość wysyłania formularza zamówień w pliku xml,o) powinno umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie pdf,p) powinno działać w systemach WIN 7, 8 i 10 w wersjach 32- i 64-bit.,q) powinno umożliwiać instalację wielostanowiskową,r) powinno umożliwiać pracę w trybie on-line.Zamawiający nie zamawia ramek do tablic rejestracyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilość i rodzaj tablic) zawiera zał. nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zwany w dalszej treści także OPZ.W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest bez dodatkowego wynagrodzenia odebrać materiały będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. Zestawienie zapotrzebowania przedstawione w Zał. nr 1 do SWZ - OPZ stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne tablice. W wyniku konkretnych zamówień ilość tablic w poszczególnych pozycjach może ulec zmniejszeniu, a tym samym koszt całego zamówienia może się zmniejszyć do 50% dostawy.Zamawiający każdą dostawę poprzedzi telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniem.Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanego w zamówieniu pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego w terminie do ……..... dni od dnia złożenia zamówienia (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert). Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 14.00.Każde zlecenie rozliczane będzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie.Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 500000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie ustanawia warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z wymogamiart. 75a, z uwzględnieniem art. 75 ae ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 988, z późn. zm.)3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie ustanawia warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie ustanawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach