Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Ignacego Daszyńskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 867 700, , fax. 612 867 702
- Data zamieszczenia: 2020-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
Ignacego Daszyńskiego 5
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 612 867 700, , fax. 612 867 702
REGON: 52578300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.srodawlkp.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Sportowej 12 w Środzie Wielkopolskiej wraz z ich bieżącym utrzymaniem i wynajmowaniem w imieniu Gminy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Sportowej 12 w Środzie Wielkopolskiej wraz z ich bieżącym utrzymaniem i wynajmowaniem w imieniu Gminy, w okresie 01.01.2021 – 31.12.2021, obejmujące takie obiekty jak: 1) płyta hokejowa (boisko ze sztucznej nawierzchni) wraz z oświetleniem boiska, piłkochwytem, systemem nawadniania i drenarskim, trybunami i infrastrukturą oraz wyposażeniem do gry w hokeja i wiatami dla zawodników (na działce geodezyjnej numer 2765/4) - boisko do gry w hokeja ze sztuczną nawierzchnią o wymiarach 91,20m x 54,80m oraz strefy boczne, 2) płyta główna stadionu wraz z bieżnią, oświetleniem, infrastrukturą, spikerką, trybunami stałymi i mobilnymi oraz wyposażeniem do gry w piłkę nożną (na działce geodezyjnej numer 2765/1 oraz częściowo na działce nr 2765/2) - płyta główna piłkarska z naturalną nawierzchnią o wymiarach 105m x 64m, 3) budynek biurowo-socjalny z halą sportowa o wymiarach 26,62m x 18,75m, pomieszczenia biurowo-administracyjne, pomieszczenia sanitarne, pomieszczenia magazynowo -gospodarcze, cztery szatnie ze sanitariatami, salka konferencyjna (posadowiona na działce geodezyjnej numer 2765/2) 4) zespół kontenerów (2 kontenery techniczne, 1 kontener szatniowo-sanitarny) oraz pomieszczenia gospodarcze w budynku mieszkaniowo - gospodarczy (posadowionymi na działce geodezyjnej numer 2765/2), 5) 2 boiska treningowe z naturalną nawierzchnią o wymiarach 90m x 61,60m i 91,20m x 54,80m wraz z oświetleniem (zlokalizowane na działce geodezyjnej numer 3077 i 3078/1), 6) sanitariaty – budynek o powierzchni użytkowej 38m2, 7) płyta boiska piłkarskiego (boisko o nawierzchni z trawy naturalnej) wraz z oświetleniem boiska i agregatem prądotwórczym, systemem nawadniania i odwadniania, ogrodzeniem panelowym, piłkochwytem, wyposażeniem do gry w piłkę nożną, wiaty dla zawodników z siedziskami mobilnymi i infrastrukturą komunikacyjną (na działkach geodezyjnych numer 3078/2, 2765/3, 3074/3 i 2765/2 ) - boisko do gry w piłkę nożną z nawierzchnią z trawy naturalnej i strefami bocznymi o wymiarach 136,60m x 96,70, 8) pawilon – kasa przy wejściu na teren od strony ul. Poselskiej, 9) urządzenia niezbędne do funkcjonowania i utrzymania ww. infrastruktury (np. tablica wyników), wewnętrzne drogi dojazdowe, miejsca postojowe, ciągi komunikacji pieszej na terenie przy obiektach sportowych, bramy wjazdowe, trawniki oraz otoczenie boisk do ogrodzenia działek ww. z wyłączeniem: 1) części nieruchomości na działce 2765/2, 2765/3 i 3078/2 na której prowadzona jest budowa nowego budynku technicznego i trybun wraz z terenem placu budowy i drogami dojazdowymi od ul. Sportowej i Poselskiej oraz namiotem lodowiska wraz z infrastruktura techniczno-socjalną – obszar zaznaczony na załączniku graficznym obiektów stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, 2) lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniem gospodarczym przypisanym do niego znajdującym się w budynku mieszkaniowo - gospodarczym, znajdującym się na części działki 2765/2, 3) części nieruchomości wydzierżawionych przez Zamawiającego, na podstawie odrębnych umów, o czym Wynajmujący będzie powiadamiany pisemnie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia w/w warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ , 2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ) oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi administrowania obiektem Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA, zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-17 - Świadczenie usługi administrowania obiektem Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA, zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe” Sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-06 - Zarządzanie mieszkaniowym i użytkowym zasobem Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2022-12-16 - Administrowanie wraz z bieżącym utrzymaniem lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach stanowiących wyłączną własność Zleceniodawcy wraz z terenami przyległymi do nich oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w których Zleceniodawca jest współwłaścicielem
Dodano: 2021-01-12 - Zarządzanie zabudowanymi nieruchomościami będącymi własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
Dodano: 2020-10-20 - Świadczenie usługi administrowania obiektem Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA, stanowiącym własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
Dodano: 2020-02-07 - Administrowanie obiektami sportowo-rekreacyjnymi, stanowiącymi własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
Dodano: 2020-01-27 - Zarządzanie zabudowanymi nieruchomościami będącymi własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
Dodano: 2019-12-12 - Zarządzanie zabudowanymi nieruchomościami będącymi własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
Dodano: 2019-11-28 - Świadczenie usługi administrowania obiektem Basenu Miejskiego OLIMPIJSKA, stanowiącym własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
Dodano: 2019-03-08