Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 54
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2453031, 6527500 , fax. 032 2454976,3491812
  • Data zamieszczenia: 2010-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2453031, 6527500, fax. 032 2454976,3491812
    REGON: 00051589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietochlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56 Niniejsze przedsięwzięcie jest realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoje Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.2 Rozwój Elektronicznych Usług Publicznych. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące zadania: 1. Opracowanie materiału promocyjno - instruktażowego w formie elektronicznej. W skład materiałów wchodzi: a) opracowanie prezentacji lub prezentacji instruktażowej (w pliku Power Point) omawiającej sposób korzystania z SEKAP (Przewodnik po cyfrowym urzędzie); prezentacja powinna zawierać około 50 slajdów; b) opracowanie prezentacji lub prezentacji instruktażowej (w pliku Power Point) opisującej możliwości, korzyści i efekty projektu; prezentacja powinna zawierać około 50 slajdów; c) przygotowanie materiałów z podpunktów a) i b) w formie możliwej do interaktywnego ich przeglądania na stronie WWW (np. w technologii Flash). 2. Przygotowanie 100 sztuk naklejek na sprzęt zgodnych z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - dokument załączony do niniejszej SIWZ oraz zgodnych z poniższymi wymaganiami: a) ilość kolorów: 4+4 (pełny kolor); b) papier: samoprzylepny min. 100 gm2; c) format: 4 cm x 6 cm; d) kolor tła: biały; e) naklejki powinny być wykonane z materiału wodoodpornego; f) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości naklejki na okres 24 miesiące licząc od dnia ich końcowego odbioru przez Zamawiającego. 3. Przygotowanie 2 sztuk tablic informacyjnych i 2 sztuk tablic pamiątkowych zgodnych z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - dokument załączony do niniejszej SIWZ oraz zgodnych z poniższymi wymaganiami: a) rozmiar: nie mniejszy niż 70 cm x 90 cm; b) napisy na tablicach powinny być wykonane w sposób czytelny i trwały; c) logotypy powinny być wykonane w pełnej kolorystyce, zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji; d) kolor tła tablic: biały; e) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz ich montażu na czas realizacji Projektu oraz przez okres 36 m-cy licząc od daty zakończenia realizacji Projektu. 4. Opracowanie i wydrukowanie 2500 sztuk ulotek promujących projekt. Ulotki powinny wskazywać na możliwości, korzyści i efekty projektu oraz zachować spójność koncepcji i szaty graficznej z prezentacją opisaną w punkcie 1b. Ulotki powinny być zgodne z poniższymi wymaganiami: a) druk: offsetowy, dwustronny; b) ilość kolorów: 4+4 (pełny kolor); c) papier: kreda min. 135 g/m2; d) format: A5; 5. Przygotowanie 100 sztuk nośników CD z nagranymi materiałami opisanymi w pkt 1. Materiały promocyjno-instruktażowe powinny zostać nagrane na płytach CD-R o pojemności 700 Mb. Ponadto na każdej płycie powinien zostać umieszczony tytuł projektu, elementy, które zawarte są na nośniku oraz logotypy w pełnej kolorystyce zgodne z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji. Przed wykonaniem poszczególnych zadań Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu koncepcję poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia i uzyskać ich akceptację. Ponadto w treści ulotek reklamowych należy umieścić następujące zapisy: Usługi dla obywateli, Usługi dla przedsiębiorców, Usługi dla instytucji i urzędów, oraz tekst: Jak zacząć? Korzystanie z usług urzędu w postaci elektronicznej trzeba zacząć od wejścia na stronę http://www.sekap.pl i założenia skrzynki kontaktowej w dziale Logowanie. W przyjazny sposób umożliwia ona korespondencję z urzędem, sprawdzanie i załatwienie sprawy oraz kontrolę niezbędnych płatności. Więcej o działaniu skrzynki znajduje się w dziale Pomocy. Pełna i aktualna lista usług dostępnych w projekcie znajduje się w Katalogu usług, a lista urzędów objętych projektem znajduje się w zakładce Urzędy. Do pełnego wykorzystania platformy SEKAP niezbędne jest posiadanie podpisu elektronicznego. Aby uzyskać niekwalifikowany podpis elektroniczny CC SEKAP wejdź na stronę https://cc.sekap.pl. Wykonawca może zaproponować zmianę treści ulotki, wymaga to jednak akceptacji zamawiającego. Treść oraz formę wszystkich wypisanych w pkt. 1-5 materiałów należy przed wykonaniem uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Zasadami promocji beneficjenta RPO Województwa Śląskiego dostępnymi na stronie internetowej www.rpo.silesia-region.pl w zakładce Promocja RPO. Wszystkie elementy wszelkich materiałów promocyjnych należy uzgodnić z Zamawiającym i wykonać po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wszystkie opracowania należy przygotować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 stanowiącymi Załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia do siedziby Zamawiającego powyższych materiałów promocyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietochlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach