Muzeum Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 40-005 Katowice, Al. Korfantego 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2585661-3; 3503672 , fax. 032 2599804
- Data zamieszczenia: 2013-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
Al. Korfantego 3 3
40-005 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2585661-3; 3503672, fax. 032 2599804
REGON: 00109412100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w zakresie przeprowadzenia outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania 8 nośnikami (citylightami) w odpowiednich lokalizacjach wybranych przez Wykonawcę spośród lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego w OPZ, do wydruku plakatów w odpowiednich wymiarach i w odpowiedniej ilości dla nośników, do wyklejenia plakatów na nośnikach, do comiesięcznej wymiany plakatów na każdym z nośników oraz do zniszczenia wymienionych plakatów, do sporządzenia i przesłania Zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub dostarczenia osobiście do akceptacji Zamawiającego listy lokalizacji nośników, w terminie do 5 dni roboczych liczonych od dnia zawarcia Umowy. Lista musi zawierać dokładny adres umieszczenia każdego nośnika wraz z aktualnym zdjęciem, potwierdzającym lokalizację, stan techniczny oraz estetyczny nośnika wraz z opisem lokalizacji. Lokalizacje i rodzaj nośników muszą odpowiadać wymogom Zamawiającego postawionym w OPZ. Szczegółowy zakres prac i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: OPZ, zawarty w części II SIWZ; wzór umowy, zawarty w części III SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumslaskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2016-02-24 - Przygotowanie i opracowanie dokumentu strategiczno-operacyjnego pn. Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego)- w ramach projektu pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny.
Dodano: 2015-08-14 - Plakatowanie do wystaw i wydarzeń Muzeum na słupach ogłoszeniowych w Katowicach, Bytomiu,Chorzowie, Gliwicach, Sosnowcu oraz Krakowie
Dodano: 2015-03-26 - Promocja terenów strategicznych gospodarczo przy ul. Bukowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-03-06 - Realizacja kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach (internet/ prasa/ telewizja)/ Z-6/I/2015/PNT
Dodano: 2015-02-10 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2015-01-22 - Publikacja ogłoszeń w prasie
Dodano: 2014-03-13 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych..
Dodano: 2013-08-07 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych
Dodano: 2013-07-23 - Publikacja ogłoszeń w prasie
Dodano: 2013-03-06