Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
- Data zamieszczenia: 2015-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6 6
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
REGON: 00051584000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja terenów strategicznych gospodarczo przy ul. Bukowej w Rudzie Śląskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest promocja terenów strategicznych gospodarczo przy ul. Bukowej w Rudzie Śląskiej. Zadanie jest częścią projektu: Przygotowanie i promocja terenów strategicznych gospodarczo przy ul. Bukowej w Rudzie Śląskiej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, w szczególności: I. Usługa doradcza w zakresie promocji terenów inwestycyjnych wraz z opracowaniem kampanii wizerunkowej. II. Opracowanie leyoutu dla kampanii reklamowej wraz z projektami graficznymi. III. Przeprowadzenie kampanii reklamowej. IV. Wykonanie i zainsertowanie wkładki promocyjnej. V. Wykonanie nośników elektronicznych z ofertą inwestycyjną. VI. Reklama na portalach internetowych. VII. Zamieszczenie ogłoszeń w prasie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe narzędzie promocyjne
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2016-02-24 - Przygotowanie i opracowanie dokumentu strategiczno-operacyjnego pn. Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego)- w ramach projektu pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny.
Dodano: 2015-08-14 - Plakatowanie do wystaw i wydarzeń Muzeum na słupach ogłoszeniowych w Katowicach, Bytomiu,Chorzowie, Gliwicach, Sosnowcu oraz Krakowie
Dodano: 2015-03-26 - Realizacja kampanii wizerunkowo-produktowej w mediach (internet/ prasa/ telewizja)/ Z-6/I/2015/PNT
Dodano: 2015-02-10 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2015-01-22 - Publikacja ogłoszeń w prasie
Dodano: 2014-03-13 - Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
Dodano: 2013-09-30 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych..
Dodano: 2013-08-07 - Zaprojektowanie i umieszczenie w wybranych lokalizacjach na wynajętych nośnikach outdoorowych informacji o ofercie inwestycyjnej oraz uczestnictwie Miasta Zabrze w międzynarodowych targach inwestycyjnych
Dodano: 2013-07-23 - Publikacja ogłoszeń w prasie
Dodano: 2013-03-06