Przetargi.pl
Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight

Muzeum Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2585661-3; 3503672 , fax. 032 2599804
  • Data zamieszczenia: 2016-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
    ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 1
    40-205 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2585661-3; 3503672, fax. 032 2599804
    REGON: 00109412100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight (CLP). Na potrzebę realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować citylightami usytuowanymi na terenie wiat przystankowych tramwajowych lub autobusowych od strony wewnętrznej lub na terenie przystanków tramwajowych lub autobusowych od strony wewnętrznej (jeżeli przystanek nie posiada wiaty) w ilości: 20 (dwudziestu) sztuk, tj. po jednym nośniku w danej lokalizacji wybranej przez Wykonawcę spośród lokalizacji wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ). Zamawiający dopuszcza lokalizację citylightów również od strony zewnętrznej, z tym jednak zastrzeżeniem, iż może to dotyczyć maksymalnie czterech nośników (czterech z dwudziestu) w danych lokalizacjach wybranych przez Wykonawcę spośród lokalizacji wymienionych w OPZ. System wymiany plakatów: 1 typ plakatu eksponowany w każdym z zarezerwowanych nośników przez okres jednego miesiąca co daje maksymalnie 9 zmian ekspozycji w każdym z zarezerwowanych nośników przez okres 9 miesięcy. 2. Termin realizacji umowy: Przedmiot umowy będzie realizowany w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2016 roku, przy czym okresem przeprowadzenia kampanii (eskpozycji plakatów) jest termin nie wcześniejszy niż od dnia 1 kwietnia do 31 grudnia 2016 roku. 3. Miejsce realizacji: zawarto w treści Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ). 5. Podwykonawcy: W przypadku korzystania z podwykonawców, w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 6. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany jest wskazać nazwy tych podwykonawców (zgodnie z treścią wzoru formularza oferty). 7. Oferty równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Wykonawca może przedstawić ofertę równoważną, jednakże proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać, jednak obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach przywołanych w Specyfikacji - norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww. ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ zatytułowanym: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba lokalizacji nośników zaproponowana przez Wykonawcę do wyboru przez Zamawiającego po podpisaniu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.muzeumslaskie.pl/kategoria_8.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach