Przetargi.pl
Wykonanie elewacji obiektu kościoła przy ul.Powstańców Śląskich 7 w Toruniu.

Parafia Rzymskokatolicka pw. Niepokalanego Poczęcia NMP ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Powstańców Śląskich 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 652 03 47 , fax. 56 652 03 47
  • Data zamieszczenia: 2011-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Niepokalanego Poczęcia NMP
    ul. Powstańców Śląskich 7 7
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 652 03 47, fax. 56 652 03 47
    REGON: 04005218700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie elewacji obiektu kościoła przy ul.Powstańców Śląskich 7 w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych oraz dostawa materiałów budowlanych potrzebnych do ich wykonania, w tym: 1. Otynkowanie zewnętrznych ścian i elementów konstrukcyjnych obiektu tynkiem zwykłym kat. III (o powierzchni ok. 1.500 m2). 2. Dwukrotne wymalowanie obiektu i obłożenie płytkami klinkierowymi cokołu, zgodnie z Projektem kolorystyki. 3. Naprawa lub uzupełnienie obróbek blacharskich i orynnowania oraz instalacji odgromowej. 4. Naprawa i konserwacja stolarki okiennej. 5. Wykonanie wodoodpornej posadzki betonowej na balkonie (o powierzchni ok. 20 m2)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł (dziesięciu tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności 50% wynagrodzenia za wykonanie zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.diecezja.torun.pl/Inwestycje
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach