Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105
- Data zamieszczenia: 2020-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 713 917 105
REGON: 93193464400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ekspertyzy technicznej wraz z określeniem aktualnego stanu techniczno-użytkowego oraz przeglądów szczegółowych wskazanych mostów zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich Dolnego Śląska. CPV 71300000-1, 71335000-5, 71530000-2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy technicznej dla wybranych obiektów mostowych, zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich Dolnego Śląska wraz z określeniem ich aktualnego stanu techniczno-użytkowego oraz wykonanie przeglądów szczegółowych dla części wskazanych obiektów, zgodnie z zał. nr 1 do OPZ. W opracowaniu należy dokonać oceny stanu technicznego obiektu oraz poszczególnych elementów konstrukcyjnych, ustalić aktualną nośność normową i użytkową dla każdego obiektu w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy i normy oraz podać zalecenia odnośnie dalszej, bezpiecznej eksploatacji dla każdego z obiektów, wraz z niezbędnym zakresem robót naprawczych (remontowych). Przeglądy szczegółowe i rozszerzone należy wykonać zgodnie z instrukcją przeprowadzania przeglądów GDDKiA. Obiekty podzielono na dwie grupy w zależności od terminu wykonania opracowania. Zamówienie należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie: Etap 1 – do dnia 14.11.2020 r., Etap 2 – do dnia 16.04.2021 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi wypełniony „FORMULARZ OFERTY” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) KOSZTORYS OFERTOWY– wg załącznika do SIWZ. 2. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem ePUAP i miniPortalu: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt 13 SIWZ (WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Budowa budynku 5 oddz. przedszkola na dz. nr 646, ob. 0004 Grębocice z budową placu zabaw i zagosp. terenu dz. w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-10 - Wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych w obrębie torowisk tramwajowych we Wrocławiu.
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2179D w miejscowości Kunice”
Dodano: 2023-08-07 - Wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych w obrębie torowisk tramwajowych we Wrocławiu.
Dodano: 2022-09-08 - SZP/242-126/2022 Świadczenie usług eksperckich – analiza techniczna dot. możliwości konstrukcyjnych wykonania wyparnego wymiennika ciepła dla systemu oczyszczającego wodę o wydajności 1 m3/dobę.
Dodano: 2022-08-15 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach nr 11 i 17 przy ul. Jesionowej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-10-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn: „Przebudowa obiektów wchodzących w skład II Liceum Ogólnokształcącego w Lubinie wraz z montażem paneli fotowoltaicznych i wewnętrznej ścianki wspinaczkowej” w ramach inwestycji pn: „Wykonanie dla Powiatu Lubińskiego dokumentacji projektowej i ekspertyz inwestycji powiatowych - Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów należących do II Liceum Ogólnokształcącego w Lubinie”
Dodano: 2020-10-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach nr 11 i 17 przy ul. Jesionowej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-10-09 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy odcinka drogi w ul. Fabrycznej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-22 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy schodów przy ul. Cichej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-15