Gmina Grębocice ogłasza przetarg
- Adres: 59-150 Grębocice, Głogowska 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębocice
Głogowska 3
59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
REGON: 390647601 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Budowa budynku 5 oddz. przedszkola na dz. nr 646, ob. 0004 Grębocice z budową placu zabaw i zagosp. terenu dz. w formule zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku 5 oddziałowego przedszkola na dz. nr 646, obręb 0004 Grębocice z budową placu zabaw i zagospodarowania terenu działki,” w formule: „zaprojektuj i wybuduj”.Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad:- opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę,- wykonaniem robót w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej i drogowej oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.Obowiązki inspektora nadzoru:1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego z należytą starannością i zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r., o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213) i innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz zapisami umowy;2) koordynowanie przebiegu całego procesu inwestycyjnego;3) kontrola i udział w rozliczaniu prowadzonej inwestycji (dokonanie sprawdzenia obmiarów, weryfikacja kwot sprzedaży poszczególnych elementów, informowanie o konieczności naliczania kar oraz wszelkich innych nie wymienionych czynności dotyczących zmiany wartości i możliwości dokonania sprzedaży wykonanych robót budowlanych),4) zatwierdzenie wartości wykonanych robót podlegających odbiorom częściowym i końcowym w terminie do 7 dni od daty złożenia przez Wykonawcę protokołu odbioru robót,5) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ofertą Wykonawcy robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa,6) wyznaczenie osoby do koordynowania czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz robót poszczególnych branż,7) obecność na terenie budowy Koordynatora Inspektorów nadzoru inwestorskiego na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych, minimum dwa razy w tygodniu,8) obecność na terenie budowy Inspektorów branżowych nadzoru inwestorskiego na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych,9) uzgodnienie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji robót i planów płatności, w przypadku wystąpienia takiej konieczności, wraz z oceną poprawności ich sporządzenia i możliwości realizacji. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych w obrębie torowisk tramwajowych we Wrocławiu.
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2179D w miejscowości Kunice”
Dodano: 2023-08-07 - Wykonanie napraw nawierzchni bitumicznych w obrębie torowisk tramwajowych we Wrocławiu.
Dodano: 2022-09-08 - SZP/242-126/2022 Świadczenie usług eksperckich – analiza techniczna dot. możliwości konstrukcyjnych wykonania wyparnego wymiennika ciepła dla systemu oczyszczającego wodę o wydajności 1 m3/dobę.
Dodano: 2022-08-15 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach nr 11 i 17 przy ul. Jesionowej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-10-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn: „Przebudowa obiektów wchodzących w skład II Liceum Ogólnokształcącego w Lubinie wraz z montażem paneli fotowoltaicznych i wewnętrznej ścianki wspinaczkowej” w ramach inwestycji pn: „Wykonanie dla Powiatu Lubińskiego dokumentacji projektowej i ekspertyz inwestycji powiatowych - Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektów należących do II Liceum Ogólnokształcącego w Lubinie”
Dodano: 2020-10-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach nr 11 i 17 przy ul. Jesionowej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-10-09 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy odcinka drogi w ul. Fabrycznej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-22 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy schodów przy ul. Cichej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-15 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i remontu drogi w ul. Lubawskiej w Kamiennej Górze
Dodano: 2020-09-14