Przetargi.pl
Wykonanie dwóch zadań: Zadanie Nr 1 pn. Budowa oświetlenia drogowego w Starej Bystrzycy (przy działkach nr 13/1 i 13/2) - 2 punkty świetlne; Zadanie Nr 2 pn. Budowa oświetlenia drogowego w Mostowicach w ciągu drogi wojewódzkiej - 4 punkty świetlne

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
  • Data zamieszczenia: 2014-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dwóch zadań: Zadanie Nr 1 pn. Budowa oświetlenia drogowego w Starej Bystrzycy (przy działkach nr 13/1 i 13/2) - 2 punkty świetlne; Zadanie Nr 2 pn. Budowa oświetlenia drogowego w Mostowicach w ciągu drogi wojewódzkiej - 4 punkty świetlne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch zadań: Zadanie Nr 1. Budowa oświetlenia drogowego w Starej Bystrzycy przy działkach 13/1 i 13/2 - 2 punkty świetlne. Wykonanie niniejszego zadania obejmuje następujący zakres robót: - montaż 2 (dwóch) słupów oświetleniowych wraz z fundamentem; słupy wysokości 7 m, - montaż na słupach oświetleniowych wysięgników rurowych - 2 szt., - montaż opraw oświetleniowych do lamp sodowych o mocy 100W - 2 szt., - układanie kabli energetycznych - łącznie 58 m, - montaż szafki oświetleniowej wraz z fundamentem - 1 komplet, Zamówienie obejmuje również wykonanie obsługi geodezyjnej, tj. wytyczenie punktów oświetleniowych i kabla energetycznego ziemnego, a także sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach. Zadanie wykonywane będzie w ciągu drogi gminnej i Gmina Bystrzyca Kłodzka w ramach tego zadania nie będzie pobierać opłat związanych z zajęciem pasa drogowego. Zadaniem Wykonawcy robót jest załatwienie formalności związanych z zajęciem pasa drogowego. Zakres zamówienia obejmuje także sporządzenie 1 szt. operatu kolaudacyjnego, zawierającego m.in. sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo budowlane - art. 57. Szczegółowy opis wykonania Zadania Nr 1 znajduje się w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, tj. w: 1) projekcie budowlanym branży elektrycznej dla zadania pn. Budowa oświetlenia drogowego w Starej Bystrzycy przy działkach 13/1 i 13/2 - 2 punkty świetlne; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla zadania pn. Budowa oświetlenia drogowego w Starej Bystrzycy przy działkach 13/1 i 13/2 - 2 punkty świetlne; 3) przedmiarze robót dla zadania pn. Budowa oświetlenia drogowego w Starej Bystrzycy przy działkach 13/1 i 13/2 - 2 punkty świetlne. Termin wykonania Zadania Nr 1: do 30.06.2014 r. Zadanie Nr 2. Budowa oświetlenia drogowego w Mostowicach w ciągu drogi wojewódzkiej - 4 punkty świetlne. Wykonanie niniejszego zadania obejmuje następujący zakres robót: - montaż 4 (czterech) słupów oświetleniowych stalowych wraz z fundamentem prefabrykowanym; słupy wysokości 9 m, - montaż na słupach oświetleniowych wysięgników rurowych - 4 szt., - montaż opraw oświetleniowych zewnętrznych sodowych o mocy 150W - 4 szt., - układanie kabli energetycznych - łącznie 180 m, - montaż szafek oświetleniowych wraz z fundamentem - 4 komplety, Zamówienie obejmuje również wykonanie obsługi geodezyjnej, tj. wytyczenie punktów oświetleniowych i kabla energetycznego ziemnego, a także sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach. Zadanie wykonywane będzie w ciągu drogi wojewódzkiej. Zadaniem Wykonawcy robót jest załatwienie formalności związanych z zajęciem pasa drogowego oraz poniesienie wszystkich kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego. Zakres zamówienia obejmuje także sporządzenie 1 szt. operatu kolaudacyjnego, zawierającego m.in. sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo budowlane - art. 57 Szczegółowy opis wykonania zadania Nr 2 znajduje się w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, tj. w: 1) projekcie budowlanym - wykonawczym branży elektrycznej dla zadania pn. Budowa oświetlenia drogowego w Mostowicach w ciągu drogi wojewódzkiej - 4 punkty świetlne; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla zadania pn. Budowa oświetlenia drogowego w Mostowicach w ciągu drogi wojewódzkiej - 4 punkty świetlne; 3) przedmiarze robót dla zadania pn. Budowa oświetlenia drogowego w Mostowicach w ciągu drogi wojewódzkiej - 4 punkty świetlne. Termin wykonania Zadania Nr 2: do 29.08.2014 r. Wszelkie znaki towarowe, patenty, pochodzenie czy nazwy producentów, znajdujące się w niniejszej SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wymienionej w pkt 3.2 służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się zamieszczenie rozwiązań równoważnych w oparciu o parametry (wyroby) innych producentów pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, - dotrzymania przez zamienniki obowiązujących wymagań normowych, kosztowych, atestów oraz parametrów jakościowych; - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) i uzyskania akceptacji Projektanta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 1.700 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej Osiedle Szkolne 10B/17, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, nr rachunku: 07 9588 0004 9700 0299 2000 0090. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego, przy czym kwota wadium winna znaleźć się na rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Gminy Bystrzyca Kłodzka, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57 - 500 Bystrzyca Kłodzka, w pok. 22, lub dołączyć do oferty w taki sposób, aby odłączenie tego dokumentu gwarantowało nienaruszalność oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach