Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych i papieru

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2014-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych i papieru
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru. Asortyment stanowiący przedmiot dostawy oraz zamawiane ilości wskazano w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a - 1c) do SIWZ. b) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia podzielono na trzy niżej wskazanych części: Część 1: dostawa papieru ksero, nici lnianych, sznurka pakowego, bloczków samoprzylepnych, bloczków fluorescencyjnych, teczek kartonowych, kopert aktowych i workowych, kopert białych, notatników akademickich, zeszytów, tuszów uniwersalnych, kleju biurowego, taśmy klejącej, taśmy pakowej, koszulek na dokumenty, skoroszytów plastikowych, spinaczy, pinezek, zszywek, zszywaczy, wąsów metalowych, dziurkaczy, nożyczek, długopisów, cienkopisów, wkładów do długopisów, plasteliny, klipsów archiwizacyjnych, poduszek do stempli, datowników, zakreślaczy, foli opisów i kleju termotopliwego. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1a do SIWZ. Część 2: dostawa papieru ksero, nici lnianych, bloczków samoprzylepnych, bloczków fluorescencyjnych, teczek kartonowych, skoroszytów kartonowych, papieru pakowego, kopert aktowych i kopert białych, notatników akademickich, skorowidzów, zeszytów, bloków listowych, tuszu uniwersalnego, kleju biurowego, taśmy klejącej, taśmy pakowej, koszulek na dokumenty, plastikowych szufladek na biurko, segregatorów, obwoluty sztywnej, skoroszytów plastikowych, spinaczy, pinezek, zszywek biurowych, rozszywa czy, temperówek, magnesów kolorowych, zszywaczy, dziurkaczy, nożyczek biurowych, noży do rozcinania korespondencji, nożyków do przecinania kartonu, długopisów, ołówków, cienkopisów, wkładów do długopisów, korektorów, gumek, plasteliny, nawilżacza biurowego, poduszek do stempli, datowników, zakreślaczy, flamastrów, markerów, karteczek samoprzylepnych, teczek kartonowych, kopert samoprzylepnych, zakreślaczy fluorescencyjnych, linijek, folii do laminowania i folii samoprzylepnej. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1b do SIWZ. Część 3: dostawa papieru ksero, teczek kartonowych, skoroszytów plastikowych, kopert, długopisów, zeszytów, tuszu uniwersalnego, kleju biurowego, taśmy klejącej, taśmy pakowej, zszywek biurowych, temperówek, zszywaczy, dziurkaczy, nożyczek, ołówków, cienkopisów, gumek, datowników, flamastrów, zakreślaczy fluorescencyjnych, kalki maszynowej, korektorów, papieru ksero. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch lub trzech częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania wskazany w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a - 1c do SIWZ) - odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach