4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 50-981 Wrocław, ul. Weigla 5
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7660119 , fax. 071 7660630
- Data zamieszczenia: 2015-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Weigla 5 5
50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7660119, fax. 071 7660630
REGON: 93009024000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego według pakietów 1-6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art.46 ust. 4a i 5 PZP. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Przystępując do przetargu na całość przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.450,00 zł (słownie trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych, 00/100) - dotyczy całości przedmiotu zamówienia. Na poszczególne części w wysokości (zł): Pakiet 1 - 300,00, Pakiet 2 - 1000,00, Pakiet 3 - 950,00, Pakiet 4 - 400,00 Pakiet 5 - 400,00, Pakiet 6 - 400,00 Wykonawcy składający ofertą na więcej niż jeden pakiet muszą zsumować wartości z pakietów w których chcą uczestniczyć, np. Pakiet 1 i 2 powinien wnieść wadium w wysokości: 1 300,00 zł (300,00 zł + 1000,00 zł) - dotyczy formy przelewu na rachunek Zamawiającego. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert tj. dnia 11.12.2015r. godz. 10:00 UWAGA: pierwsza sesja księgowania w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Wrocław - prowadzącym rachunek Zamawiającego odbywa się po godz. 10.00 1. Forma wpłaty wadium. 1) Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć poręczenie na każdy pakiet oddzielnie); b) gwarancjach bankowych (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie); c) gwarancjach ubezpieczeniowych (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie); d) lub poręczeniach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, Wykonawca zobowiązany jest złożyć poręczenie na każdy pakiet oddzielnie); e) przelewem na rachunek Zamawiającego - środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 11.12.2015r. do godz. 10:00 pod rygorem wykluczenia z postępowania. Bank Gospodarstwa Krajowego O/Wrocław 07 1130 1033 0018 7991 8520 0007 z zaznaczeniem: Wadium w przetargu na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego, znak sprawy: 81/Inf./2015 2) Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 stycznia 2015r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 128) - nie wymagający podpisu ani stempla). 3) W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do depozytu u Głównego Księgowego Szpitala (KASA SZPITALNA - Budynek Administracji Ogólnej) a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. UWAGA! W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć gwarancję na każdy pakiet oddzielnie) Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP. 4) Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. 184 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wsk.pl/zakładka BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych
Dodano: 2015-10-26 - DOSTAWA PAPIERU BIUROWEGO DO OBIEKTÓW WROCŁAWSKIEGO ZESPOŁU ŻŁOBKÓW ZNAK POSTĘPOWANIA: ZP-88/WZŻ/2015
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, kas fiskalnych dla Politechniki Wrocławskiej, znak.post.:AC/BZP/225/2015
Dodano: 2015-10-26 - DOSTAWA PAPIERU BIUROWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2015-08-04 - Jednorazowa dostawa papieru kserograficznego, która częściowo będzie sfinansowana w ramach projektu systemowego Równi na rynku pracy-YEI, w ramach programu Gwarancji dla młodzieży, będącego Operacją wspieraną w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
Dodano: 2015-07-09 - Dostawę papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2014-12-12 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, kas fiskalnych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2014-09-17 - DOSTAWA PAPIERU BIUROWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2014-08-18 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Komendy Powiatowej Policji w Lubinie
Dodano: 2014-07-11