Wydział Administracyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6882400 , fax. 14 6215308
- Data zamieszczenia: 2014-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Administracyjny Referat Administracyjno-Gospodarczy w Urzędzie Miasta Tarnowa
ul. Mickiewicza 2 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 6882400, fax. 14 6215308
REGON: 00064811000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie druków kart do głosowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest skład, druk, pakowanie i dostawa kart do głosowania wymaganych w wyborach do Rady Miejskiej w Tarnowie i w wyborach Prezydenta Miasta Tarnowa przeprowadzanych w 2014 r. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymaganiami określonymi w przepisach wskazanych w ust.2 pkt 2.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II.1.4) 1. Zakres zamówienia dla pierwszej tury głosowania (wyborów) obejmuje: a) Wykonanie kart do głosowania w wyborach do Rady Miasta formatu A4 w formie broszury składającej się z trwale połączonych kart zadrukowanych jednostronnie, w ilości 91 000 sztuk (minimalny gwarantowany zakres zamówienia) nie więcej niż 92 000 sztuk (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji). Ilość kart (zadrukowanych jednostronnie) w broszurze nie jest możliwa do określenia na etapie postępowania, gdyż jest ona uzależniona od liczby list kandydatów zarejestrowanych przez Miejską Komisję Wyborczą. Ilość kart zadrukowanych w broszurze może wynosić od 1 do 14. b) Wykonanie kart do głosowania w wyborach Prezydenta Miasta Tarnowa formatu A4, w ilości 91 000 sztuk (minimalny gwarantowany zakres zamówienia), nie więcej niż 92 000 sztuk (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) W przypadku I tury wyborów Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji (w przypadku obu rodzajów kart do głosowania), gdy rzeczywiste zapotrzebowanie na poszczególne rodzaje kart okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia), a w przypadku kart do głosowania w wyborach do Rady Miasta także, gdy liczba list kandydatów zarejestrowanych przez Miejską Komisję Wyborczą będzie większa niż 1. Przez opcję należy rozumieć część zamówienia, której Zamawiający nie musi zlecić. II.1.4) 2. Zakres zamówienia dla II tury wyborów polegać będzie na wykonaniu kart do ponownego głosowania w wyborach Prezydenta Miasta Tarnowa formatu A5, w ilości co najmniej 91 000 sztuk (minimalny gwarantowany zakres zamówienia), nie więcej niż 92 000 sztuk (największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) Druk kart do głosowania w ramach II tury głosowania (wyborów) traktowany jest w całości jako opcja. Zakres zamówienia dotyczący drugiej tury może zostać zlecony wyłącznie w przypadku nie rozstrzygnięcia wyborów Prezydenta Miasta Tarnowa w pierwszym głosowaniu. W przypadku rozstrzygnięcia wyborów Prezydenta Miasta Tarnowa w pierwszym głosowaniu, część zamówienia określona w pkt II.1.4)2 nie zostanie zlecona w całości. Przez opcję należy rozumieć część zamówienia, której Zamawiający nie musi zlecieć - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1950,00 zł (jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umtarnow/Article/id,261101.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku i oprawy zeszytowej 36 stronicowego katalogu informacyjnego Guide for International Students dla studentów zagranicznych, którzy są zainteresowani studiami w AGH.
Dodano: 2016-06-29 - Usługa druku i dostawy 3000 sztuk ulotek z ofertą studiów podyplomowych edycji 2016/17, dla AGH.
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie usługi drukowania katalogu i czasopisma MOCAK Forum dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK
Dodano: 2016-06-15 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie druku offsetowego jednokolorowego bloku (wnętrza) książki i oprawy dwóch publikacji wraz z dostawą nakładów dla potrzeb Wydawnictwa UJ w Krakowie. (Nr postępowania: CRZP/UJ/189/2016)
Dodano: 2016-06-08 - Usługi druku i dostawa katalogów, czasopism oraz materiałów firmowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie materiałów poligraficznych i introligatorskich
Dodano: 2016-06-02 - druk i dostawa 24 publikacji
Dodano: 2016-05-30 - Druk wraz z dostawą znaków opłaty sądowej.
Dodano: 2016-05-23 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie druku i oprawy broszury informacyjnej z wpinką Szkoły Języka i Kultury Polskiej w Świecie 2016 oraz druku świadectw, zakładek i teczek, wraz z dostawą, dla Wydawnictwa UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/178/2016
Dodano: 2016-05-19 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie druku offsetowego jednokolorowego bloku (wnętrza) książki i oprawy dwóch publikacji wraz z dostawą nakładów dla potrzeb Wydawnictwa UJ w Krakowie. (Nr postępowania: CRZP/UJ/176/2016)
Dodano: 2016-05-12