Przetargi.pl
„Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na drogach powiatowych nr 4125W i 4126W : 1. na skrzyżowaniu ul. Szkolnej z ul. Akacjową i ul. Górki, 2. na skrzyżowaniu ul. Akacjowej z ul. Jakubowicza,

Powiat Warszawski Zachodni, Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, Poznańska 300
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 722 13 80
  • Data zamieszczenia: 2023-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Warszawski Zachodni, Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
    Poznańska 300
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 722 13 80
    REGON: 014900974
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na drogach powiatowych nr 4125W i 4126W : 1. na skrzyżowaniu ul. Szkolnej z ul. Akacjową i ul. Górki, 2. na skrzyżowaniu ul. Akacjowej z ul. Jakubowicza,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na drogach powiatowych nr 4125W i 4126W w lokalizacjach:1. na skrzyżowaniu ul. Szkolnej z ul. Akacjową i ul. Górki w m. Koczargi Nowe Koczargi Stare, gm. Stare Babice,2. na skrzyżowaniu ul. Akacjowej z ul. Jakubowicza w m. Lipków, gm. Stare Babicewraz z wykonaniem niezbędnych robót drogowych.1) Branża drogowa:1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, rozebranie chodników, zdjęcie warstwy humusu, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych roboty rozbiórkowe, wykonanie korytowania pod projektowane konstrukcje nawierzchni, utylizacja materiałów z rozbiórki, demontaż znaków drogowych.2) Obrzeża: Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm, rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm, ława pod krawężniki betonowa z oporem - beton C12/15, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej.3) Chodnik: Nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej typu Holland koloru szarego/czerwonego (do uzgodnienia z Zamawiającym) grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej. Nawierzchnia z płyt ostrzegawczych 30x30x8 koloru żółtego z wypustkami.4) Wdrożenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych.5) Wdrożenie stałej organizacji ruchu.2) Branża elektryczna:a) Wytyczenie trasy.b) Kopanie koparkami podsiębiernymi rowów dla kabli.c) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego.d) Układanie rur ochronnych z PCW. e) Układanie kabli wielożyłowych w rurach pustakach lub kanałach zamkniętych.f) Wykonanie przewiertu sterowanego śr.110mm.g) Ręczne zasypywanie rowów dla kabli.h) Zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył do 50 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych- uśredniono Końcówka kablowa rurkowa miedz.16mm2.i) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z fundamentem prefabrykowanym.j) Zabezpieczenie podziemnej części słupów.k) Montaż tabliczek bezpiecznikowych.l) Wciąganie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego w słup lub rury osłonowe.m) Montaż opraw oświetleniowych.n) Mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych.o) Montaż uziomów lub przewodów uziemiających.p) Dostosowanie istniejącej szafy oświetleniowej.q) Podłączenie i uruchomienie wykonanej instalacji oświetleniowej. r) Dokonanie badań i pomiarów wykonanej instalacji.2. Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1083 z późn. zm.) wykonawca wykona zamówienie przy udziale minimum 10 % pojazdów elektrycznych i/lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym. Jako pojazd należy rozumieć pojazd samochodowy w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: § 1Wysokość wadium i formy jego wniesienia1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą,w wysokości: 2000 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium. np. w kasie Zamawiającego lub banku.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego:SANTANDER BANK 43 1090 1056 0000 0001 4916 5871 z podaniem numeru postępowania (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji).5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium6. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.§ 2Zwrot i zatrzymanie wadiumZamawiający zwróci lub zatrzyma wadium w okolicznościach opisanych w art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunekza spełniony jeżeli Wykonawca:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na budowie, przebudowie lub wykonaniu doświetlenia przejść dla pieszych w ciągu drogi obejmujących swym zakresem wykonanie: chodników oraz oświetlenia ulicznego, za łączną kwotę 100 000,00 zł bruttoW przypadku gdy o zamówienie ubiegać się będą wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jeden z wykonawców musi samodzielnie spełniać stawiany warunek .b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej następujące osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia :- 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia publicznego sumuje się,- 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z dnia 24 września 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach