Przetargi.pl
Modernizacja i budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Płoniawy-Bramura

GMINA PŁONIAWY-BRAMURA ogłasza przetarg

  • Adres: 06-210 Płoniawy-Bramura, 83A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297178061
  • Data zamieszczenia: 2023-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PŁONIAWY-BRAMURA
    83A
    06-210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie
    tel. 297178061
    REGON: 550668338
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ploniawy-bramura.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Płoniawy-Bramura
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Płoniawy-Bramura”Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie Gminy Płoniawy Bramura w ramach jednego zamówienia publicznego. Zakres obejmuje:• ETAP I - wymianę nieefektywnych energetycznie opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED, wymianę wysięgników na nowe lub zabezpieczenie istniejących i przeznaczonych do dalszej eksploatacji. • ETAP II – zaprojektowanie i wybudowanie 22 szt. lamp solarnych według wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji• ETAP III – zaprojektowanie i dowieszenie linii oświetleniowej typu ASXsN na istniejących słupach linii NN wraz z montażem 8szt opraw LED o mocy 45,5W Zakres zadania . Zadanie objęte niniejszym opracowaniem obejmuje wykonanie modernizacji następujących elementów systemu:• zamiana oświetlenia starego nieefektywnego sodowego i rtęciowego na nowoczesne energooszczędne oświetlenie LED,• wymiana istniejących konstrukcji nośnych – wysięgniki w przypadku mocowania lamp pod linią, lub w przypadku złych kątów nachylenia, mocowania, haki• wymiana istniejących elementów zasilających i zabezpieczeń – przewody zasilające oprawy, skrzynki bezpiecznikowe, bezpieczniki, zaciski prądowe• wymiana przewodów izolowanych w słupach linii kablowej • przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów.• montaż opraw z zastosowaniem programowalnych reduktorów mocy w godzinach 23,00-5,00• przebudowa szafy 1f nr 1571 i dostosowanie do prawidłowego działania wraz z zabudową nowej szafki SON. • zaprojektowanie i wybudowanie 22 lamp solarnych • zaprojektowanie i dowieszenie 600m linii ASXsN dla zasilenia 8szt opraw oświetlenia ulicznego na słupach linii NN wraz z zabudową Szafy SOU. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Wykonawczy (PFU), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz warunki określone w wzorze (projekcie) umowy – Załącznik Nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:• pieniądzu;• gwarancjach bankowych;• gwarancjach ubezpieczeniowych;• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 14 września 2022 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2022 poz. 2080).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie MazowieckimNR RACHUNKU: 40 8917 0001 0000 0071 2000 0300z dopiskiem „Wadium – przetarg – Roboty budowlane, Oznaczenie sprawy: OR.SI.271.2.2023”6. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 2, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium.7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2–4,wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art.98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu w wypłacenie wadium.11. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na poziomie poniżej opisanym warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.d. zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:2. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli), co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, polegającym na budowie lub przebudowie lub remoncie obejmującym wymianę opraw i źródeł światła w ilości 400 sztuk.3. Dysponują lub będą dysponować następującym odpowiednim zespołem osób, który skierują do realizacji zamówienia:a. Kierownik budowy (robót elektrycznych) – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,b. Projektant branży elektrycznej – posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 roku, poz. 2351, zm.: z 2022 roku poz. 88)lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1646) pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w danej branży.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany powyżej w pkt 1) będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniał będzie go samodzielnie.W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający uzna, iż warunek opisany powyżej w pkt 1) jest spełniony, jeżeli samodzielnie spełnia go Wykonawca albo podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca.W odniesieniu do warunków określonych powyżej w pkt 1) oraz w pkt 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach