Przetargi.pl
Wymiana opraw sodowych na oprawy LED na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

Gmina Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, Kolejowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 731 32 00 , fax. 22 722 18 87
  • Data zamieszczenia: 2023-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ożarów Mazowiecki
    Kolejowa 2
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 731 32 00, fax. 22 722 18 87
    REGON: 013271269
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana opraw sodowych na oprawy LED na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw sodowych na oprawy LED na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki.2. Obszary montażu opraw LED na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki:- ul. Żyzna- ul. Święcicka- ul. Strzykulska- ul. Poniatowskiego- ul. Mickiewicza- ul. Duchnicka- ul. Lipowa3. Zakres robót obejmuje wykonanie wymiany opraw oświetleniowych z sodowymi źródłami światła na wybranych ulicach gminy, na oprawy w technologii LED w tym w szczególności:a) Wymianę opraw oświetleniowych rtęciowych, sodowych, demontaż i montaż w ich miejsce – 350 szt.( w tym: Opraw ulicznych LED według projektu o mocy 35W dla dróg Gminnych – 198 szt., Opraw ulicznych LED według projektu o mocy 50W dla dróg Powiatowych – 64 szt., Opraw ulicznych LED według projektu o mocy 50W dla dróg Wojewódzkich – 88 szt. )b) Wymianę przewodów YKY 3x2,5mm2 750V do opraw oświetleniowych – wciąganie w wysięgniki przy wysokości latarń do 12 m odcinki 4,5m przewodu – 400 mb.c) Wymianę konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej NN – zabezpieczenie (bezpiecznik napowietrzny BZO z wkładką 4A) – 350 szt.d) Wymianę konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej NN - zaciski prądowe SL 21.1 – 700 szt.4. Wykonawcy powinni uwzględnić także demontaż starych wysięgników, gniazd bezpiecznikowych, opraw oświetleniowych wraz z ich utylizacją/prawidłowym zagospodarowaniem odpadów. Wykonawca dokona utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.5. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia, zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się:- opis przedmiotu zamówienia,- przedmiar robót,- wykazy dróg - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).6. Załącznik Nr 1 do SWZ zawiera przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac ( liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami załącznika Nr 1 do SWZ maksymalnie o +/- 30%. O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.8. Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb, pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy przystąpienia do realizacji poszczególnych zadań będą określane przez Zamawiającego i wynosić będą nie dłużej niż 48 godzin. 9. Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac oraz ubezpieczy roboty w niezbędnym zakresie.10. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany z materiałów, które będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.11. Do Wykonawcy należy zgłoszenie rozpoczęcia i zakończenia robót będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach