GMINA SŁUPNO ogłasza przetarg
- Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁUPNO
ul. Miszewska 8A
09-472 Słupno, woj. mazowieckie
REGON: 611015997 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Pałacowej obręb PGR Gulczewo wraz z infrastrukturą – Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słupno - zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.”Budowa ulicy Pałacowej obręb PGR Gulczewo wraz z infrastrukturą – Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Słupno” w formule zaprojektuj i wybuduj.Zakres prac obejmował będzie:- Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem prawomocnej decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej. - Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji.Zamówienie obejmuje również w szczególności: wykonanie niezbędnych do właściwego wykonania zamówienia prac przedprojektowych i opracowań, uzyskanie wszelkich zgód opinii i decyzji umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego, a także uzyskanie decyzji administracyjnej pozwolenia na użytkowanie zgodnie z obowiązującym prawem lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania dla zadania. Zamówienie realizowane będzie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego. Okres udzielonej gwarancji – minimum 60 miesięcy licząc od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.2. CPV: 45000000-7, 71320000-7.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II – PFU.4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności tj.1) prace ogólnobudowlane, 2) układanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, 3) prace montażowe oświetlenia drogi, 5. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tczowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont dróg gminnych w Milanówku
Dodano: 2024-07-04 - Termomodernizacja piwnicy w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-04 - Prace zabezpieczające i osuszające podziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
Dodano: 2024-07-04 - Retencjonowanie wody deszczowej przy Szkole Podstawowej w Nowej Krępie
Dodano: 2024-07-04 - Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatu Żuromińskiego wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku na pomieszczenia biurowe - ul. Olszewska 9/11
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja boiska w LXX LO przy ul. Dembowskiego 1
Dodano: 2024-07-03 - Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja stacji uzdatniania wody
Dodano: 2024-07-03