Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kamieniec 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2012021 , fax. 018 2015351
- Data zamieszczenia: 2012-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
ul. Kamieniec 10 10
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2012021, fax. 018 2015351
REGON: 00031151000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dostawy sprzętu i wyposażenia medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę polegającą na wykonaniu dostawy sprzętu i wyposażenia medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, tj. fabrycznie nowych urządzeń, aparatów medycznych, obejmujących: 1) Aparat USG - w ilości 3 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ (Pakiet - Nr 1). 2) Kardiomonitor - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ (Pakiet - Nr 2), 3) Myjnia dezynfektor - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ (Pakiet - Nr 3), 4) Stojak medyczny - w ilości 12 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ (Pakiet - Nr 4), 5) Wózek na bieliznę - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7. SIWZ (Pakiet - Nr 5), 6) Regał na baseny - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8. SIWZ (Pakiet - Nr 6), 7) Wózek reanimacyjny - w ilości 2 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ (Pakiet - Nr 7), 8) Wózek na leki - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ (Pakiet - Nr 8), 9) Wózek opatrunkowy - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11. SIWZ (Pakiet - Nr 9), 10) Szafa lekarska - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.12. SIWZ (Pakiet - Nr 10), 11) Lampa bakteriobójcza - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.13. SIWZ (Pakiet - Nr 11), 12) Dozownik do tlenu - w ilości 25 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.14. SIWZ (Pakiet - Nr 12), wraz z wykonaniem montażu, podłączenia, uruchomienia oraz szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane. II. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczone urządzenia do użytkowania medycznego na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć. III. Zamawiający zastrzega, że przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony, zainstalowany i uruchomiony w Szpitalu Powiatowym im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10 przez Wykonawcę własnymi siłami. IV. Zamawiający nie dopuszcza zakupu sprzętu używanego. V. Wykonawca, który wygra niniejsze postępowanie i dostarczy aparaty / urządenia, o których mowa wyżej jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia w języku polskim dla minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji dostarczonego urządzenia w siedzibie Zmawiającego z chwilą dokonania montażu i uruchomienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Pakiety Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium (łączna wartość wadium dla 12 Pakietów wynosi 3.750,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100) w odpowiedniej wysokości, dla każdego z pakietów, na który Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: Pakietu Nr 1 - 1.500,00 zł, Pakietu Nr 2 - 750,00 zł, Pakietu Nr 3 - 850,00 zł, Pakietu Nr 4 - 50,00 zł, Pakietu Nr 5 - 50,00 zł, Pakietu Nr 6 - 50,00 zł, Pakietu Nr 7 - 200,00 zł, Pakietu Nr 8 - 10,00 zł, Pakietu Nr 9 - 100,00 zł, Pakietu Nr 10 - 20,00 zł, Pakietu Nr 11 - 20,00 zł, Pakietu Nr 12 - 150,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego dla Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-07-27 - zakup i dostawa wyposażenia oraz aparatury medycznej wraz z instalacją i uruchomieniem dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie .
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dostawy sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA STOJAKÓW NA KROPLÓWKI
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego- Aparatu EKG
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń medycznych w ramach projektu Przebudowa Pawilonu Nr 4 Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Krakowie oraz wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie opieki długoterminowej współfinansowanego ze środków MF EOG 2009-2014 i NMF 2009-2014 w ramach programu PL07 Poprawa i lepsze dostosowanie ochrony zdrowia do trendów demograficzno - epidemiologicznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i montaż videobronchoskopu wraz z akcesoriami, myjnią- dezynfektorem jednostanowiskową oraz środkami dezynfekcyjnymi dla Szpitala Specjalistycznego im. Jędrzeja Śniadeckiego
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa zestawów do objętościowej pompy infuzyjnej Medima P-2
Dodano: 2016-07-20 - Dostawę i montaż aparatu histeroresektoskopu bipolarnego wraz z pompą histeroskopową, aparatem elektrochirurgicznym mono i bipolarnym, optyką i osprzętem.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa, montaż i uruchomienie kabin audiometrycznych - 2 szt.
Dodano: 2016-07-07