PGE Obrót S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. 8-go Marca
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 865 62 85 , fax. 17 865 60 01
- Data zamieszczenia: 2018-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PGE Obrót S.A.
ul. 8-go Marca 6
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 865 62 85, fax. 17 865 60 01
REGON: 69025455900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pge-obrot.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych dla Biur Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotowe postępowanie zakupowe obejmuje „Wykonanie, dostawę i montaż mebli biurowych dla Biur Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.” Szczegółowy zakres przedmiotu zakupu został określony w załączniku nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 Zakup mebli BOK Tarnobrzeg, Radom, Rzeszów, Kielce – 3 500,00zł Zadanie 2 Zakup krzeseł BOK Tarnobrzeg, Radom, Jędrzejów, Hrubieszów, Zduńska Wola – 1 700,00zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, b) oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia, potwierdzającego, że Wykonawca: • Posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zakupu • Posiada uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zakupu c) wykaz zawierający potwierdzenie realizacji usług we wskazanym w SIWZ okresie, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wystawione przez odbiorców tych usług – np. referencje (wraz z danymi kontaktowymi podmiotów na rzecz których świadczone były usługi). Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedstawionych dokumentów. W przypadku braku możliwości jednoznacznego potwierdzenia spełnienia świadczenia wykazanego przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty złożonej przez Wykonawcę bez wezwania do jej uzupełnienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zakupu, wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zakupu, wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ w zakresie przestępstw o których mowa w ust. 10 – 12 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa foteli/krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2024-06-14 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli z niezbędnym wyposażeniem dla budowanego Budynku Dydaktycznego z Centrum Obsługi Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. Ks. B. Markiewicza
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2022-11-29 - Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stuposiany
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa i montaż mebli, foteli, krzeseł gabinetowych oraz sprzętu AGD na potrzeby Gabinetu Wojewody oraz Sekretariatu
Dodano: 2020-08-27 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla Jednostki ds. Dostępności Uczelni Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2020-08-18 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2020-07-15 - Dostawa mebli wraz z montażem do siedziby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie przy ul. 3 Maja
Dodano: 2020-07-07