Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie

Sąd Apelacyjny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-001 Rzeszów, Piłsudskiego 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
    Piłsudskiego 28
    35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie
    REGON: 005139300
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającysąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, w zakresie i w sposób określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych wraz z wypoziomowaniem i ich umiejscowieniem w poszczególnych pomieszczeniach w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie, na warunkach określonych umową o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 (odpowiednio 1.1. – 1.5.) do SWZ. Dodatkowo Zamawiający w Załączniku Nr 1A do niniejszej SWZ dołącza projekt wizualizacji wnętrza dla pomieszczeń gabinetowych. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble biurowe były fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2022), posiadały stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.Wykonawca dostarczy meble określone Załącznikiem Nr 1 (odpowiednio 1.1.-1.5.) do SWZ na koszt własny i ryzyko.Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji na przedmiot niniejszego postępowania na zasadach opisanych we Wzorze umowy – Załącznik Nr 6 do SWZ. Okres obowiązywania gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach