Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, Geodetów 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Geodetów 1
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
REGON: 001023003 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu.Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opróżnionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań.2. Dostawa, rozładunek i montaż mebli biurowych może być realizowany przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.3. Część I - Zakup szaf i szafek dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie zgodnych ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części I stanowiącym Załącznik nr 1/I oraz Załącznik nr 1A do SWZ, tj.:3.1 220 szt. szaf dwuskrzydłowych bez nadstawki, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 200 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 20 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).3.2. 33 szt. szaf ubraniowych dwuskrzydłowych, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 30 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 3 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).3.3. 105 szt. szafek gospodarczych, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 95 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 10 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu.Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opróżnionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań.2. Dostawa, rozładunek i montaż mebli biurowych może być realizowany przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.3. Część II - Zakup biurek i wieszaków dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie zgodnych ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części II stanowiącym Załącznik nr 1/II oraz Załącznik nr 1A do SWZ, tj.:3.1. 222 szt. biurek, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 202 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 20 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).3.2 41 szt. wieszaków naściennych, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 37 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 4 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu.Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opróżnionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań.2. Dostawa, rozładunek i montaż mebli biurowych może być realizowany przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.3. Część III - Zakup foteli obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie zgodnych ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części III stanowiącym Załącznik nr 1/III oraz Załącznik nr 1A do SWZ, tj.:Zamawiający informuje, że w ramach zamówienia dla niniejszej części:3.1. 5 szt. foteli obrotowych typu sonata, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 4 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 1 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).3.2. 395 szt. foteli obrotowych typu stilo, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 359 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 36 szt. – opcja (dostawa fakultatywna). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa foteli/krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2024-06-14 - Dostawa i montaż mebli biurowych dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
Dodano: 2023-06-23 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli z niezbędnym wyposażeniem dla budowanego Budynku Dydaktycznego z Centrum Obsługi Studentów Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej im. Ks. B. Markiewicza
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Stuposiany
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa i montaż mebli, foteli, krzeseł gabinetowych oraz sprzętu AGD na potrzeby Gabinetu Wojewody oraz Sekretariatu
Dodano: 2020-08-27 - Dostawa, montaż i ustawienie mebli dla Jednostki ds. Dostępności Uczelni Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2020-08-18 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2020-07-15 - Dostawa mebli wraz z montażem do siedziby Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie przy ul. 3 Maja
Dodano: 2020-07-07 - Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
Dodano: 2020-07-03