Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Geodetów 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    REGON: 001023003
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu.Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opróżnionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań.2. Dostawa, rozładunek i montaż mebli biurowych może być realizowany przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.3. Część I - Zakup szaf i szafek dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie zgodnych ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części I stanowiącym Załącznik nr 1/I oraz Załącznik nr 1A do SWZ, tj.:3.1 220 szt. szaf dwuskrzydłowych bez nadstawki, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 200 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 20 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).3.2. 33 szt. szaf ubraniowych dwuskrzydłowych, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 30 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 3 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).3.3. 105 szt. szafek gospodarczych, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 95 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 10 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu.Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opróżnionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań.2. Dostawa, rozładunek i montaż mebli biurowych może być realizowany przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.3. Część II - Zakup biurek i wieszaków dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie zgodnych ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części II stanowiącym Załącznik nr 1/II oraz Załącznik nr 1A do SWZ, tj.:3.1. 222 szt. biurek, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 202 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 20 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).3.2 41 szt. wieszaków naściennych, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 37 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 4 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostek wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez osoby wyznaczone do realizacji umowy.Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie mebli biurowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi do ich należytego funkcjonowania elementami wynikającymi z zastosowanego przez Wykonawcę sposobu montażu.Poprzez montaż Zamawiający rozumie należyte, zgodne z zasadami sztuki i przyjętymi normami zmontowanie, rozstawienie dostarczonych mebli biurowych po uprzednim wyniesieniu opróżnionych mebli, wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia przedmiotu zamówienia gwarantujące ich pełną funkcjonalność oraz usunięcie opakowań.2. Dostawa, rozładunek i montaż mebli biurowych może być realizowany przez Wykonawcę przez 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.3. Część III - Zakup foteli obrotowych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie zgodnych ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części III stanowiącym Załącznik nr 1/III oraz Załącznik nr 1A do SWZ, tj.:Zamawiający informuje, że w ramach zamówienia dla niniejszej części:3.1. 5 szt. foteli obrotowych typu sonata, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 4 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 1 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).3.2. 395 szt. foteli obrotowych typu stilo, przy czym zakres rzeczowy składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji tj.:a) 359 szt. – zamówienie podstawowe (dostawa obligatoryjna),b) nie więcej niż 36 szt. – opcja (dostawa fakultatywna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach