Przetargi.pl
Dostawa i montaż mebli, foteli, krzeseł gabinetowych oraz sprzętu AGD na potrzeby Gabinetu Wojewody oraz Sekretariatu

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 867 12 28 , fax. 17 867 17 53
  • Data zamieszczenia: 2020-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
    ul. Grunwaldzka 15
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 867 12 28, fax. 17 867 17 53
    REGON: 00051434800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rzeszow.uw.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli, foteli, krzeseł gabinetowych oraz sprzętu AGD na potrzeby Gabinetu Wojewody oraz Sekretariatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli, foteli, krzeseł gabinetowych oraz sprzętu AGD na potrzeby gabinetu Wojewody oraz sekretariatu w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego ul. Grunwaldzka 15. 2) Postępowanie prowadzone jest z podziałem na części: Część B1 – Dostawa i montaż mebli, Część B2 – Dostawa i montaż krzeseł i foteli. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część B1 i B2 SIWZ. 4) Do wykonawcy należy zarówno montaż i ustawienie mebli, w miejscach dla nich przeznaczonych tj. budynek Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15. 5) Elementy dodatkowe, stanowiące wyposażenie mebli o którym mowa w specyfikacji (np. oświetlenie LED w profilu, gniazda wtykowe LIFT BOX do podłączenia urządzeń, przelotki,) stanowią integralną część mebli w rozumieniu niniejszego ogłoszenia, a ich koszt należy wliczyć do ceny mebli. 6) Sposób wykonania konstrukcji mebli/krzeseł pozostawia się do opracowania przez Wykonawcę, muszą być jednak wykonane wg sprawdzonych rozwiązań. 7) Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą być nowe i wolne od wad - Zamawiający oczekuje, stabilnych, trwałych, estetycznie wykonanych mebli/krzeseł o wysokich walorach użytkowych – zastosowane rozwiązania konstrukcyjne muszą zapewniać spełnienie tych cech, a odpowiedzialność za ich spełnienie ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, a po podpisaniu umowy (na etapie wykonawstwa) konsultować się z projektantem mebli. 9) Elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości, winny spełniać wymogi ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2016 r. poz. 2047). Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone stosownymi dokumentami (atestami, certyfikatami, oświadczeniami) – na etapie końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 10) Użyte do produkcji mebli/krzeseł/wieszaka komponenty (płyty wiórowe, farby, lakiery, impregnaty, kleje, materiały tapicerskie, elementy wykonane z PCV itp.) muszą posiadać atesty higieniczne lub inne dokument potwierdzające, że mogą być zastosowane do produkcji mebli/krzeseł/wieszaka wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi, co Wykonawca winien potwierdzić stosownym oświadczeniem na etapie końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 11) Wymagania dotyczące płyt wiórowych: klasa higieny E1, trójwarstwowa, obustronnie melaminowana, odporna: na ścieranie, zabrudzenia, wysokie temperatury, czynniki chemiczne, krawędzie płyty muszą być zabezpieczone zgodnie z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Płyta użyta do produkcji mebli powinna spełniać normę PN-EN 14322:2005 albo PN-EN 14322:2017-06 W przypadku oferowania płyty równoważnej do płyty określonej w opisie przedmiotu zamówienia proszę o załączenie do oferty próbki płyty umożliwiającej jej porównanie z wymaganą pod względem koloru i układu słojów, a także potwierdzenia posiadania przez nią atestu higienicznego. 12) W przypadku oferowania tapicerki równoważnej do tapicerki określonej w opisie przedmiotu zamówienia wymagane jest załączenie do oferty próbki tapicerki umożliwiającej jej porównanie z wymaganą pod względem koloru i faktury. Oferowana tapicerka nie może być gorsza od wymaganej pod względem gramatury, odporności na ścieranie. 13) Wszelkie wymagane dokumenty (atesty, certyfikaty, oświadczenia) muszą być przedłożone wraz z dostawą mebli/krzeseł, chyba że zapisy niniejszego ogłoszenia stanowią inaczej. 14) Zamawiający uzna za spełnione wymogi części B SIWZ, także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w specyfikacji (część B1 i B2 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: Część B1 – 1 200,00 PLN. Część B2 – zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Części B2. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3) Wadium w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Rzeszowie Nr 63 1010 1528 0012 1213 9120 0000. 4) Warunkiem uznania wniesienia wadium (załącznik do oferty) będzie: a) wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) dołączenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, - musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, - musi zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bezwarunkowo i nieodwołalnie. 5) Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopię dokonanego przelewu należy załączyć do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium jako załącznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę, włączona do oferty). Natomiast oryginał dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wpłynąć przed upływem terminu składania ofert, nie być trwale połączony z ofertą, tak aby można go było zwrócić Wykonawcy bez naruszenia złożonej oferty. 6) Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy, podlega odrzuceniu. 7) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 i ust. 12. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je w całości, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku zmiany umowy rachunku bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na rachunek wskazany przez Wykonawcę). 10) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo, o którym mowa w paragrafie 11 ust. 10 oraz 12 Części A SIWZ; 2) Dowód wniesienia wadium (dotyczy Części B1), 3) Oświadczenie woli innego podmiotu, na którego zdolnościach będzie polegał Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach