Przetargi.pl
Wykonanie dostaw w ramach zadania: Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dostaw w ramach zadania: Rozbudowa i modernizacja monitoringu wizyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: a) uruchomienie 3 punktów kamerowych w zakresie: a1)dostawa: 3 sieciowe kamery szybkoobrotowe HD z uchwytami i zasilaczami, 3 skrzynki instalacyjne z wyposażeniem, 3 zestawy radiowe 5GHz, okablowanie a2)montaż kamer, zestawów radiowych i skrzynek elektrycznych, a3)uruchomienie kamer i połączeń radiowych, a4) konfiguracja systemu monitoringu miejskiego do obsługi nowych kamer; b) uruchomienie zdalnego podglądu w Straży Miejskiej monitoringów wizyjnych 10 szkół gminnych i 2 gminnych jednostek podległych w zakresie: b1) dostawa: 1 komputer klasy PC z systemem operacyjnym, 1 monitor LCD 30cal, oprogramowanie Centralnej Stacji Monitorowania (CMS) wraz z niezbędnymi licencjami, 6 routerów z firewallem, okablowanie; b2)montaż i konfiguracja komputera oraz monitora; b3)montaż i konfiguracja routerów; b4)podłączenie rejestratorów szkolnych do sieci LAN i ich konfiguracja dla umożliwienia zdalnego podglądu obrazów z kamer i nagrań; b5)instalacja i konfiguracja oprogramowania CMS dla umożliwienia zdalnego podglądu obrazów z kamer i nagrań. c) uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego wokół budynku MOPS ul. Westerplatte 47 w zakresie: c1) dostawa: 1 rejestrator (komputer klasy PC w obudowie stojącej), 4 kamery cyfrowe, 1 przełącznik sieciowy, 1 monitor LCD, 4 aktywne głośniki tubowe, oprogramowanie rejestratora i system operacyjny, okablowanie; c2)uruchomienie i konfigurację rejestratora; c3)montaż niezbędnego okablowania oraz dostarczonych kamer, uruchomienie i konfiguracja kamer; c4)podłączenie rejestratora do sieci LAN i konfiguracja rejestratora dla umożliwienia zdalnego podglądu obrazów z kamer i nagrań. 3.2.3 Planowane montaże wykonywane będą w wielu budynkach rozmieszczonych na terenie miasta oraz w siedzibie Straży Miejskiej. 3.2.4 Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji. 3.2.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wszystkie dostarczone urządzenia i wykonane prace oraz elementy montażowe na następujących warunkach: a)Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru, b)Wykonawca zobowiązuje się wprowadzić zastępczy element systemu na czas naprawy lub wymiany, c)czas naprawy, wymiany elementu na wolny od wad lub wprowadzenia elementu zastępczego uszkodzonych elementów systemu monitoringu nie przekroczy 3 dni od chwili zgłoszenia, d)jeżeli Wykonawca nie podejmie czynności w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia, Zamawiający będzie miał prawo usunąć wady lub dokonać napraw we własnym zakresie lub powierzyć usunięcie lub dokonanie napraw osobie trzeciej na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przez podjęcie czynności należy rozumieć co najmniej dokonanie oględzin i sporządzenie protokołu oraz wskazanie czasu usunięcia usterki, e)Wykonawca zobowiąże się, w okresie gwarancyjnym, ponieść koszty wymaganych przeglądów i niezbędnych aktualizacji oprogramowania systemu monitoringu, f)gwarancja obowiązuje przez 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę, g)gwarancja nie obejmuje napraw i wymiany elementów, nie wbudowanych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział 11 WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 11.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy). 11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 04-11-2013 r. przed godz. 09.00. 11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, z tym, że: a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. d/ w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp. 11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu (oryginał) należy dołączyć do oferty. 11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.8 Zamawiający zwraca wadium , na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, d) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach