Przetargi.pl
Wykonanie dokumetacji projektowej na budowę pływalni powiatowej w Rykach

Powiat Rycki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego 10A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 081 8651966
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
    ul. Wyczółkowskiego 10A 10A
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 8657450, 8657472, fax. 081 8651966
    REGON: 43101944800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dokumetacji projektowej na budowę pływalni powiatowej w Rykach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: a) opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie zadania pn. Budowa pływalni powiatowej w Rykach, dla którego jest wymagane pozwolenie na budowę zgodnie z projektem koncepcyjnym powiatowej pływalni w Rykach, który stanowią załączniki nr 8a - 8h do siwz. b) pełnienie czynności nadzoru autorskiego na przedmiotowej inwestycji w sytuacji rozpoczęcia jej realizacji w terminie trzech lat od momentu uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. 2.Zakres zamówienia: 1) a) pozyskanie matrycy do celów projektowych; wszelkich opinii, uzgodnień, oświadczeń i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę; b) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego w oparciu o ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003 Nr 120, poz. 1133 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004 Nr 202 poz. 2072 ze zm.) w 4 egzemplarzach oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; c) opracowanie przedmiaru (4 egzemplarze oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej ) i kosztorysu inwestorskiego (2 egzemplarze oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz. 1389); d) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004 Nr 202 poz. 2072 ze zm.) w 4 egzemplarzach oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej; e) opracowanie wytycznych do BIOZ w 4 egzemplarzach oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 2) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, które obejmuje przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega, że zamówienie będzie realizowane, pod warunkiem uzyskania przez Powiat Rycki dofinansowania projektu Budowa pływalni powiatowej w Rykach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 7 siwz będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - zał. Nr 2 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3.Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 6.Wykaz zamówień - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (przynajmniej 1 usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej pływalni). Do wykazu należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzające należyte wykonanie zamówień. 7.Wypełniony druk Informacja na temat osób wykonujących zamówienie- wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: - kserokopie uprawnień budowlanych osób wykonujących zamówienie w następujących specjalnościach: architektonicznej bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych odpowiadających wymogom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 118) oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578); - kserokopie zaświadczeń osób wykonujących zamówienie, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz art. 12 ust.7 ustawy Prawo budowlane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatryki.bip.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach