Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2011-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów szlabanów parkingowych oraz urządzeń pomocniczych wraz z montażem dostarczonych zestawów na terenie Miasteczka Akademickiego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/30-2011/DTI) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów szlabanów parkingowych oraz urządzeń pomocniczych wraz z montażem dostarczonych zestawów na terenie Miasteczka Akademickiego UMCS w Lublinie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie projektów budowlano wykonawczych oddzielnie dla każdego zestawu szlabanów parkingowych i uzyskanie dla nich stosownych opinii i uzgodnień, 2) wykonanie robót montażowych na podstawie wykonanych projektów i uruchomienie systemów szlabanów parkingowych, 3) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej elektrycznej instalacji zasilającej i sterującej, 4) dostawę współpracujących systemów urządzeń przedstawionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 5) szkolenie 10 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu oraz urządzeń z nim współpracujących, 6) szkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji systemu i urządzeń, 7) zapewnienie obsługi serwisowej i konserwacji na zamontowane urządzenia w okresie objętym gwarancją wynoszącą min. 24 miesiące. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Mapy sytuacyjne przedstawiające lokalizację przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zastosowania aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot Umowy. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. Okres gwarancji jakości wynosi co najmniej 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA REWITALIZACJĘ ZALEWU ZIMNA WODA
Dodano: 2016-03-07 - PRZETARG NIEOGRANICZONY REALIZOWANY W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ, KTÓREGO PRZEDMIOTEM JEST BUDOWA DROGI GMINNEJ NA OSIEDLU ZA ROJEM W MIEJSCOWOŚCI SUSZNO GMINA WŁODAWA
Dodano: 2014-03-05 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWY ULICY ZAKOLEJNEJ I OKRZEI W ŁUKOWIE
Dodano: 2013-11-18 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Ujazdów- I etap gmina Nielisz
Dodano: 2013-07-03 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Ujazdów gmina Nielisz I zadanie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej łączącej wodociąg Nielisz w miejscowości Staw Ujazdowski z wodociągiem Gruszka w miejscowości Nawóz gmina Nielisz II zadanie
Dodano: 2013-06-18 - Usługi inżynieryjne
Dodano: 2012-10-08 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA BUDOWĘ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ TERENÓW INWESTYCYJNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. STRZELNICZEJ W ŁUKOWIE
Dodano: 2012-03-16 - Zintegrowany system wodno-kanalizacyjny w Gminie Kock - rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w Kocku i w Talczynie
Dodano: 2011-11-18 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA BUDOWĘ KANALIZACJI SANITARNEJ W ULICY ŁAPIGUZ ORAZ ULICACH PRZYLEGŁYCH W M. ŁUKÓW.
Dodano: 2011-07-01 - Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej :rozbiórki obiektów - budynek nr 24 magazyn, 116 kotłownia - Żurawica , ul. Wojska Polskiego 22 oraz opracowania dokumentacji projektowej na remont obiektów - budynek nr 9 klubowy (obiekt zabytkowy), budynek nr 7 wartownia (obiekt zabytkowy), budynek nr 6 biurowo - sztabowy (obiekt zabytkowy), budynek nr 5 koszarowy (obiekt zabytkowy), budynek nr 6 biurowo - magazyn żywnościowy (obiekt zabytkowy) - Przemyśl, ul. 29 Listopada 1,
Dodano: 2011-06-15