Przetargi.pl
Wykonanie czynności Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach : Miłocin, Trutnowy, Cedry Wielkie w gminie Cedry Wielkie.

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6836164 , fax. 058 6836166
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. Krasickiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 058 6836164, fax. 058 6836166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie czynności Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach : Miłocin, Trutnowy, Cedry Wielkie w gminie Cedry Wielkie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności Nadzoru Inwestorskiego dla zadania realizowanego przez Gminę Cedry Wielkie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013 Działanie 8.2. Lokalna Infrastruktura Ochrony Środowiska pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Miłocin, Trutnowy, Cedry Wielkie w gminie Cedry Wielkie. Zadanie obejmuje m. in. : Budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej, tłocznej i podciśnieniowej o długości L=14,34 km oraz 5 szt. przepompowni wg następującego zakresu : w miejscowości Miłocin - kanalizacji grawitacyjnej PVC - 2366,0m - kanalizacji podciśnieniowej PVC - 2119,0m - kanalizacji tłocznej PE - 1735,0m - pompowni próżniowo-tłocznej - 1szt. w miejscowości Cedry Wielkie - kanalizacji grawitacyjnej PVC - 1853,0m - kanalizacji tłocznej PE - 29,0m - pompowni tłocznej - 2 szt. w miejscowości Trutnowy - kanalizacji grawitacyjnej PVC - 3041,0m - kanalizacji tłocznej PE - 3211,0m - pompowni tłocznej - 2 szt. Budowę 5 kpl przepompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym, automatyką i sterowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7.000 zł. (słownie: siedem tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności; - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie ww warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Dowód wniesienia wadium - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy i o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3, lub Nr 3a (druk do wypełnienia), do załącznika Nr 3a należy obowiązkowo dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca sporządza i dostarcza następujące dokumenty : 1. Wykaz zadań, na których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie -załącznik nr 6 . Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu, który je wystawił. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. VI.2.c. 2. Informacji o ilości zatrudnionych osób na stałe wg stanu na dzień 31.12.2006 r., 31.12.2007 r., 31.12.2008 r. oraz wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z uwzględnieniem warunków opisanych w pkt. VI. 2. b) posiadającymi doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami i uprawnienia budowlane, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia zawodowego, z załączeniem posiadanych uprawnień do kierowania robotami lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania - załącznik 7. 3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł - załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach