Przetargi.pl
Wykonanie ciepłej sieni wraz z przebudową drogi wjazdowej i zjazdu

Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2854273 , fax. 032 2854058 wew.424
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach
    ul. Pyskowicka 47-51 47-51
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 2854273, fax. 032 2854058 wew.424
    REGON: 27628316500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsphager.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ciepłej sieni wraz z przebudową drogi wjazdowej i zjazdu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie ciepłej sieni wraz z przebudową drogi wjazdowej i zjazdu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca złoży wadium w wysokości 15 000 zł ( piętnaście tysięcy złotych). Forma podana w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, t.j. zatrudniać odpowiednio wy-kwalifikowany personel posiadający uprawnienia do wykonywania i kierowania robotami określonymi w SIWZ; udokumentowane jak w pkt 4.1)h); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy?konania zamówienia, t.j. Wyko-nawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadań o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia udokumentowane jak w pkt 4.1)f).; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wy?konania zamówienia, t.j. Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót , udokumentowane jak pkt 4.1)i).; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamó-wienia, t.j. mieć dostęp do środków finansowych określonych na sumę przedstawioną w składanej ofercie , bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamó-wień, co winno wynikać jednoznacznie z dokumentu określonego w pkt 4.1)e); 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określo-ne w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświad czenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 prawo zamówień publicz nych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji e) działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwier-dzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatno-ści, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wysta-wione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecz-nych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; h) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek banko-wy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; i) kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wy-konawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności gospodarczej. Polisa powinna obejmować cały okres trwania umowy. W przeciwnym razie Wykonawca do składanego dokumentu winien do-łączyć oświadczenie deklarujące kontynuację ubezpieczenia. j) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot za-mówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załącze-niem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg zał. nr 2); k) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestni-czyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- (wg zał. nr 3), l) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posia-dają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ta-kich uprawnień; m) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posia-da wykonawca - (wg zał. nr 4) n) dokument potwierdzający przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniach bę-dących przedmiotem zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b), c), d), e), f) i g), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) lub pkt 1) lit c) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed no-tariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzą-du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsphager.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach