Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg
- Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2854273 , fax. 032 2854058 wew.424
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach
ul. Pyskowicka 47-51 47-51
42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 2854273, fax. 032 2854058 wew.424
REGON: 27628316500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsphager.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie ciepłej sieni wraz z przebudową drogi wjazdowej i zjazdu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie ciepłej sieni wraz z przebudową drogi wjazdowej i zjazdu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca złoży wadium w wysokości 15 000 zł ( piętnaście tysięcy złotych). Forma podana w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, t.j. zatrudniać odpowiednio wy-kwalifikowany personel posiadający uprawnienia do wykonywania i kierowania robotami określonymi w SIWZ; udokumentowane jak w pkt 4.1)h); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy?konania zamówienia, t.j. Wyko-nawca musi udowodnić zrealizowanie jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadań o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia udokumentowane jak w pkt 4.1)f).; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wy?konania zamówienia, t.j. Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót , udokumentowane jak pkt 4.1)i).; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamó-wienia, t.j. mieć dostęp do środków finansowych określonych na sumę przedstawioną w składanej ofercie , bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamó-wień, co winno wynikać jednoznacznie z dokumentu określonego w pkt 4.1)e); 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określo-ne w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświad czenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 prawo zamówień publicz nych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji e) działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwier-dzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatno-ści, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wysta-wione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; g) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecz-nych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; h) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek banko-wy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; i) kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wy-konawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności gospodarczej. Polisa powinna obejmować cały okres trwania umowy. W przeciwnym razie Wykonawca do składanego dokumentu winien do-łączyć oświadczenie deklarujące kontynuację ubezpieczenia. j) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot za-mówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załącze-niem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg zał. nr 2); k) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestni-czyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- (wg zał. nr 3), l) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posia-dają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ta-kich uprawnień; m) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posia-da wykonawca - (wg zał. nr 4) n) dokument potwierdzający przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniach bę-dących przedmiotem zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b), c), d), e), f) i g), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2) lub pkt 1) lit c) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed no-tariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzą-du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsphager.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Oddziału Neurologii SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja oddziału kardiologii, oddziału intensywnej opieki kardiologicznej oraz pracowni hemodynamiki - etap III część 2. Nr sprawy - 40-PN-16
Dodano: 2016-06-07 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PIWNIC BUDYNKU A STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH Z PRZEZNACZENIEM NA ARCHIWUM ZAKŁADOWE ORAZ ZABUDOWĄ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH I SZAF SZUFLADOWYCH NA MAPY FORMATU A0
Dodano: 2015-10-14 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PIWNIC BUDYNKU A STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH Z PRZEZNACZENIEM NA ARCHIWUM ZAKŁADOWE ORAZ Z ZABUDOWĄ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWIZACYJNYCH I SZAF SZUFLADOWYCH NA MAPY FORMATU A0
Dodano: 2015-09-07 - Termomodernizacja obiektów komunalnych na terenie Gminy Miedźna.
Dodano: 2015-08-24 - AG/zp/XII/2015
Dodano: 2015-07-31 - MODERNIZACJA ODDZIAŁU KARDIOLOGII, ODDZIAŁU INTENSYWNEJ OPIEKI KARDIOLOGICZNEJ ORAZ PRACOWNI HEMODYNAMIKI - I ETAP + 1 CZĘŚĆ III ETAPU
Dodano: 2015-06-09 - Remont sanitariatów w budynku Przedszkola Miejskiego nr 32 w Bytomiu
Dodano: 2015-04-02 - ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH III p. BUDYNKU B STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Dodano: 2014-11-24 - REMONT ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU A I POMIESZCZENIA SOCJALNEGO W BUDYNKU B STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH
Dodano: 2014-11-12