Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Cyrana 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3564004 , fax. 034 3564192
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego
ul. Cyrana 10 10
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 034 3564004, fax. 034 3564192
REGON: 00127019600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą masła na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Masło EXTRA (kostka) zawartość nie mniej niż 82% tłuszczu 200g 1kg 1100 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 1.2. oświadczenie o braku zaległości wobec właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DOROSŁYCH W BYTOMIU PAKIET II
Dodano: 2016-05-16 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-05-13 - 5/PN/DEG/AM/2016 - Dostawa artykułów nabiałowych, tłuszczowych i jaj dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Dodano: 2016-04-18 - Sukcesywne dostawy wraz z transportem nabiału i tłuszczów w 2016r
Dodano: 2016-01-20 - COW-ZAF 27.PŻ.1.2016
Dodano: 2016-01-19 - Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Bielskiego Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-12-08 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2015-12-08 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2015-12-03 - Sukcesywna dostawa nabiału i tłuszczy do Zakładu Karnego w Sierakowie Śląskim
Dodano: 2015-11-26