Przetargi.pl
WYKONANIE BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY ŚWIĘTEGO DUCHA W INOWROCŁAWIU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU

Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 163a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3782300 , fax. 0-52 378 28 91
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Regionalny Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
    ul. Gdańska 163a 163a
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3782300, fax. 0-52 378 28 91
    REGON: 01126394600188
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY ŚWIĘTEGO DUCHA W INOWROCŁAWIU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje ogólne: 1, Wykonawca powinien uważnie zapoznać się z całą SIWZ i przedstawić ofertę zgodną z jej postanowieniami. 2, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z pobraniem specyfikacji, przygotowaniem i złożeniem oferty. 3, Zamawiający żąd
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 złotych. słownie: sto tysięcy złotych 00 groszy 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium można wnieść w formie: 1, przelewu pi
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w Części III SIWZ , mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 Prawa zamówień publicznych tj.: 1, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza ,że : a, w okresie 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia, tzn. polegających na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej liczbie wykończonych mieszkań nie mniejszej niż 50. b, dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. wykonawca musi zapewnić w nadzorze budowy udział uprawnionych kierowników robót w następujących specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej art.14.ust.1 pkt.2 prawa budowlanego instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych art.14.ust.1 pkt.4 prawa budowlanego instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, art.14.ust.1 pkt.5 prawa budowlanego drogowej, art.14.ust.1 pkt.2a prawa budowlanego 2, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; co oznacza, że wykażą się posiadaniem środków finansowych na kwotę 1.000.000,00 zł lub zdolnością kredytową na taką kwotę, 3, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł 4, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24.Pzp 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów określonych w Części IX, czy dany podmiot spełnia wyżej opisane wymagania, czy ich nie spełnia metoda zero jedynkowa. 3. Uzyskanie nawet jednej oceny nie spełnia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów : 1, Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ustawy pzp na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3, Aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4, Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt. 4do8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5, Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6, W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7, Informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8, Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 9, Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wypełnić wg załącznika nr 9 do SIWZ. Do oferty, dla osób wskazanych w wykazie należy załączyć: 10, Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia, jeśli ma miejsce taka sytuacja, osób zdolnych do wykonania zamówienia. a, decyzję o nadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b, aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budownictwa 11, Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom wypełnić wg załącznika nr 10 do SIWZ; 12, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Powyższe musi być przedstawione w formie zestawienia z podaniem nazwy i adresu inwestora, wartości, ilości budynków , terminu wykonania realizacji., wypełnić wg załącznika nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach