Przetargi.pl
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Brańszczyk w okresie od dnia 1 marca 2012 roku do 29 lutego 2016 roku

Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg

  • Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6794040 w. 47 , fax. 029 6794040
  • Data zamieszczenia: 2012-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
    ul. Jana Pawła II 45 45
    07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 029 6794040 w. 47, fax. 029 6794040
    REGON: 55066782400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Brańszczyk w okresie od dnia 1 marca 2012 roku do 29 lutego 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadania zamówienia przez zamawiającego : Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Brańszczyk w okresie od dnia 1 marca 2012 roku do 29 lutego 2016 roku Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę bankową Gminy Brańszczyk : Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Brańszczyk ( za wyjątkiem kredytów i pożyczek udzielanych na bazie innych postanowień) w szczególności: 1. Otwarcie , prowadzenie i zamkniecie rachunku bieżącego Gminy Brańszczyk (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Brańszczyk). - otwarcie, prowadzenie i zamkniecie rachunków bieżących jednostek organizacyjnych: a) Publiczna Szkoła Podstawowa w Brańszczyku, b) Publiczne Gimnazjum w Brańszczyku, c) Przedszkole Samorządowe w Brańszczyku, d) Publiczna Szkoła Podstawowa w Porębie , e) Publiczne Gimnazjum w Porębie, f) Przedszkole Samorządowe w Porębie, g) Publiczna Szkoła Podstawowa w Białymbłocie, h) Publiczna Szkoła Podstawowa w Knurowcu, i) Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowych Budach , j) Publiczna Szkoła Podstawowa w Trzciance, k) Publiczna Szkoła Podstawowa w Turzynie, l) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ł) Zakład Gospodarki Komunalnej w Brańszczyku, m) Gminny Dom Kultury w Brańszczyku, n) Gminna Biblioteka Publiczna w Brańszczyku . Każda z powyższych jednostek indywidualne podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu. 2. Bank obsługujący ww jednostki będzie prowadził następujące rachunki: 1) rachunki bieżące, 2) rachunki pomocnicze ( subkonta), - sum depozytowych ( wadiów); - Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; - inne. Wszystkie rachunki prowadzone będą w złotych polskich. 3. Prowadzenie obsługi kasowej w tym: - realizację rozliczeń krajowych - dyspozycji bezgotówkowych i gotówkowych ( wpłat i wypłat ) środków w/w rachunków - w tym obsługę dyspozycji ,, wypłata na listy ( Zamawiający przestawia listę osób, którym mają być wypłacone środki i podpisuje ją zgodnie z kartą wzorów podpisów ( przelew) - realizacja poleceń przelewu, - przechowywania depozytów, - generowania i przekazywania obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami. - wydawanie opinii bankowej i zaświadczeń. 4. Objęcie systemem bankowości elektronicznej Home banking wszystkich obsługiwanych jednostek ( po jednym stanowisku w każdej jednostce organizacyjnej , oraz 2 stanowisk dla jednostki organizacyjnej - Urząd Gminy Brańszczyk). System ma obejmować dostawę i bieżącą aktualizacje oprogramowania wraz z instalacja, przeszkolenie pracowników, oraz zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego oprogramowania bez dodatkowych opłat. System bankowości elektronicznej Home banking powinien umożliwić w szczegółowości : - uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Urzędu Gminy Brańszczyk, w tym również na rachunkach jednostek organizacyjnych wymienionych w pkt.1, - przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek wymienionych w pkt.1 rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta , daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, - wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, - składania pleceń przelewu ze wszystkich rachunków, - składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Banku, - obsługę systemu na platformie internetowej, - monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji, 4. Udzielania Gminie Brańszczyk na jej wniosek kredytu ( bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określana w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym nastąpi w terminie 7 dni od daty dostarczenia wniosku o uruchomienie kredytu. Bank nie będzie pobierał prowizji za udzielenie kredytu krótkoterminowego oraz innych opłat związanych z jego uruchomieniem ( zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego). Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotych depozytów międzybankowych - powiększonej o marżę podaną w ofercie. Na uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Zamawiający podpisze odrębną umowę kredytową i dokona wszystkich czynności bankowych związanych z udzieleniem kredytu. 5. Warunkiem przystąpienie do przetargu jest utworzenie, wyposażenie i prowadzenie przez Bank i na koszt banku stanowiska do bieżącej obsługi działalności Gminy Brańszczyk w zakresie : - wyposażenia i zabezpieczenia kasy w stosowne urządzenia, - obsługa personalna kasy i koszt związany z zatrudnieniem pracownika, - transport gotówki i zasilenia kasy. Zamawiający zapewni wybranemu bankowi nieodpłatnie lokal znajdujący się na parterze budynku- w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Jana Pawła II 45. KASA winna być czynna w dni robocze w godzinach od 9.00 - 14.00 Zamawiający wyraża zgodę na prowadzenie w tym miejscu pozostałej działalności bankowej - tj. obsługi innych niż zamawiający Klientów Banku np. w formie ,,agencji, ,,oddziału , ,,punktu obsługi klienta. 6. Bank zapewni pełną obsługę operacji gotówkowych Ośrodka Pomocy Społecznej w dni robocze ww obsługa obejmuje w szczególności obsługę wszelkich wypłat ( zasiłki, zapomogi, itp.) dla podopiecznych OPS. Wypłata odbywać się będzie m.in. na podstawie list opisanych w pkt 3. 7. Lokowanie nadwyżek środków pieniężnych na okresy krótkoterminowe (3-7dni weekendy) dostępnych w ofercie Banku z możliwością ich automatycznej prolongaty. 8. Uznanie i obciążenie rachunków w dniu operacji, 9. Czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godziny 10 następnego dnia roboczego. Wymagania dodatkowe: 1. Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Brańszczyk żadnych innych opłat niż określone w Formularzu cenowym załącznik Nr 2. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat lub prowizji od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne lub prawne na rzez Gminy Brańszczyk, lub wpłat na rachunki podmiotów zależnych wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Bank będzie dokonywał miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.branszczyk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach