Przetargi.pl
wykonanie audytu zewnętrznego projektu: Ochrona wód zlewni rzeki Noteć- aglomeracja Miasteczko Krajeńskie

Gmina Miasteczko Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-350 Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2873196 , fax. 067 2873197
  • Data zamieszczenia: 2013-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Krajeńskie
    ul. Dąbrowskiego 16 16
    89-350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2873196, fax. 067 2873197
    REGON: 57079145400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie audytu zewnętrznego projektu: Ochrona wód zlewni rzeki Noteć- aglomeracja Miasteczko Krajeńskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu unijnego pn. Ochrona wód zlewni rzeki Noteć - aglomeracja Miasteczko Krajeńskie, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Priorytet III Środowisko przyrodnicze, Działanie 3.4 Gospodarka wodno-ściekowa Schemat 3: Budowa systemów kanalizacji zbiorczej wraz z budową, rozbudową, przebudową (modernizacją) oczyszczalni ścieków komunalnych Numer projektu: RPWP.03.04.03-30-007/10 Całkowita wartość projektu: 21. 266. 300,17 zł Kwota wydatków kwalifikowanych: 16.564.891,70 zł. Kwota dofinansowania: 10. 215.568,70 zł. Okres realizacji projektu: 27.02.2009 r. - 30.09.2013 r. w tym: rozpoczęcie robót budowlanych - lipiec 2010 r. zakończenie robót budowlanych - czerwiec 2013 r. Audyt zewnętrzny projektu należy wykonać w sposób zgodny z: 1) wytycznymi programowymi Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 z dnia 11 marca 2010 r, dostępnymi pod adresem : (http://www.wfosgw.poznan.pl/wrpo/aktualnosci-wrpo.html 2) innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego i wspólnotowego. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1) Audyt zewnętrzny powinien obejmować następujące obszary : a) sprawdzenie, czy opracowane przez Beneficjenta procedury zarządzania środkami finansowymi zapewniają rzetelną i terminową realizację i dokumentowanie operacji. b) sprawdzenie, czy procedury wewnętrzne Beneficjenta gwarantują rzetelność sprawozdań i wniosków o płatność, c) sprawdzenie zgodności sprawozdań z realizacji projektu i wniosków opłatność dokumentami źródłowymi, ewidencją księgową oraz z wnioskiem i umową o dofinansowanie projektu. d) ocenę prawidłowości i wiarygodności poniesionych w ramach projektu wydatków (faktycznie poniesione, zgodne z zapisami w dokumentacji projektowej w terminie realizacji projektu, zasadne, celowe i oszczędne, nie odbiegające od cen w regionie, czy istnieje wkład własny beneficjenta, płatności zostały przekazane na rachunki wykonawców wskazane w zawartych z nimi umowach), e) kontrola formalna faktur i ich zgodność z zapisami umów z wykonawcami, f) badanie poprawności księgowania (zgodność z zakładowym planem kont, wyodrębniona ewidencja księgowa, zgodność zapisów w ewidencji księgowej z treścią dokumentów źródłowych). 2) Audyt zgodności realizacji projektu odbywa się poprzez : a) sprawdzenie zgodności realizacji projektu z przepisami prawa (prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, ochrona środowiska, przepisy o rachunkowości oraz finansach publicznych, itp.), b) ocenę zgodności realizacji projektu z dokumentami programowymi (program operacyjny, wytyczne i instrukcje, podręczniki procedur), c) sprawdzenie zgodności realizacji projektu z zapisami wniosku o dofinansowanie/ umowy o umowy o dofinansowanie, d) potwierdzenie zgodności zakresu umów zawartych z wykonawcami z dokumentacją projektową (wniosek o dofinansowanie z załącznikami) oraz dokumentacją z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (SIWZ z załącznikami, oferta wybranego wykonawcy) e) sprawdzenie planowanego sposobu monitorowania osiągania celów projektu. f) potwierdzenie zgodności sprawozdań z realizacji projektu ze stanem faktycznym, g) sprawdzenie czy cele projektu zostały zrealizowane i czy osiągnięto zakładany na dany okres projektu, 3) Wizyta na miejscu realizacji projektu dotyczy m.in.: a) sprawdzenie czy zrealizowana inwestycja jest zgodna z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i w aneksach do tej umowy oraz w dokumentacji powykonawczej, protokołach odbioru robót w toku, w protokołach odbioru zakupionego sprzętu oraz potwierdzenie poprawności/ prawidłowości funkcjonowania zrealizowanej inwestycji (np. oczyszczalnia, sieć kanalizacji sanitarnej, zakupiony sprzęt itp.), b) potwierdzenia prawidłowości prowadzenia działań promocji unijnego źródła dofinansowania, tzn. potwierdzenie, że działania promocyjne i informacyjne były prowadzone zgodnie z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu, w umowie o dofinansowanie projektu i w obowiązujących beneficjenta wytycznych (tablice, oznaczenia pomieszczeń i materiałów rozdawanych uczestnikom wydarzeń, materiały i gadżety reklamowe oraz inne materiały zakupione na potrzeby działań promocyjnych i informacyjnych itp.). 4) Audyt zgodności prowadzenia i archiwizowania dokumentacji dotyczy m.in.: a) sprawdzanie czy wprowadzono mechanizmy zapewniające właściwy obieg i sposób archiwizowania wszystkich dokumentów związanych z realizacją audytowanego projektu ( wniosek o dofinansowanie, umowa o dofinansowanie i aneksy, wnioski o płatność, oryginały dowodów księgowych, dokumentacja przetargowa, korespondencja prowadzona w ramach realizacji projektu itp.). b) sprawdzenie czy istnieje możliwość odtworzenia przebiegu realizacji projektu w wymaganych umową terminach, c) sprawdzenia czy wprowadzone mechanizmy ( w postaci wewnętrznych regulacji) są zgodne z zapisami umowy o dofinansowanie projektu. 5) Audyt zgodności projektu z politykami wspólnotowymi: a) Polityką równych szans (rozumianej przede wszystkim jako zapewnienie równości kobiet i mężczyzn, niedyskryminacją oraz wyrównanie szans niezależnie od płci, wyznania, niepełnosprawności, rasy itp.). b) Polityką zatrudnienia (w szczególności poprawa wielkości zatrudnienia , poprawa warunków pracy itp.). c) Polityką społeczeństwa informatycznego ( w tym rozwój nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych). d) Polityką ochrony środowiska (przede wszystkim zgodność z prawem krajowym i wspólnotowym w tym zakresie, poprawa jakości środowiska np. poprzez zmniejszenie emisji gazów , wpływ na obszary sieci Natura 2000, 6) Audyt w zakresie zasad informacji i promocji obejmuje : Sprawdzenie wykonania zaleceń pokontrolnych stwierdzonych w trakcie kontroli prawidłowości realizacji projektu, prowadzonych przed realizacją audytu, czy zostały usunięte (jeżeli kontrole takie były przeprowadzone) 7) Wyniki z audytu : zgodne z rozdz. 4 i 4.2 wytycznych programowych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 z dnia 11 marca 2010 r. dostępnymi pod adresem : (http://www.wfosgw.poznan.pl/wrpo/aktualnosci-wrpo.html
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach