Przetargi.pl
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2015-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakres działań, których celem jest uzyskanie dowodów pozwalających na jednoznaczną ocenę przez audytora, czy realizacja projektu przebiega zgodnie z obowiązującym prawem, umową i wnioskiem o dofinansowanie projektu. 2. Przedmiotem projektu jest budowa Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 55 w Poznaniu Budynek składa się z części nadziemnej oraz podziemia. Kubatura budynku wynosi 70 465 m3, w tym: część nadziemna 49 144 m3 i część podziemna 21 321 m3. Budynek dydaktyczny jest w części nadziemnej obiektem w kształcie litery C, składającym się z trzech prostopadłych do siebie skrzydeł: północnego (budynek C - część dydaktyczna) południowego (budynek A - część audytorialna) oraz wielokondygnacyjnego holu (budynek B). Budynek składa się z kondygnacji naziemnych (parter oraz cztery piętra) oraz kondygnacji podziemnych (dwa poziomy). W podziemiu znajduje się garaż oraz pomieszczenia techniczne i gospodarcze. W części nadziemnej znajduje się przede wszystkim 26 sal dydaktycznych (3 sale audytoryjne, 12 sal wykładowych i 11 laboratoriów komputerowych) oraz 41 sal seminaryjno-konsultacyjnych. Sale wykładowe przeznaczone są na 50, 77, 80 i 100 osób. Laboratoria komputerowe są 18, 28, 32 i 36 osobowe. Budynek został już wybudowany. W dniu 31 października 2014 r. wydano Protokół Odbioru Końcowego budynku. Pozwolenie na użytkowanie uzyskało klauzulę ostateczności w dniu 21 października 2014 r. Wydatki kwalifikowalne projektu zostały poniesione na prace budowlane, instalacje, stację trafo, wyposażenie meblowe i audiowizualne, zagospodarowanie terenu, usługi inwestora zastępczego, promocję projektu. Wartość projektu wynosi 57 265 137,31 zł, w tym wydatki kwalifikowalne 54 958 614,00 zł. Okres objęty audytem: od 03.05.2012 r. (rozpoczęcie procedury przetargowej w ramach projektu) do 01.03.2015 r. (planowana data rozpoczęcia audytu zewnętrznego). W ramach wydatków projektu przeprowadzono dwa przetargi nieograniczone (wybór Generalnego Wykonawcy i Inwestora Zastępczego). Dokumenty podlegające kontroli: dokumentacja dotycząca budowy obiektu, w tym miesięczne raporty Inwestora Zastępczego i miesięczne raporty rozliczeniowe, dokumentacja rozliczeniowa z UMWW i MNiSW, w tym ok. 10 wniosków o płatność wnioskujących o środki oraz 5 wniosków o płatność sprawozdawczych, dokumentacja dotycząca zamówień publicznych, wewnętrzne procedury dotyczące realizacji projektu itp. Liczba dokumentów księgowych podlegających audytowi zewnętrznemu: ok. 60, liczba kont księgowych ok. 15. Dokumentacja projektu jest przechowywana w siedzibie UEP: al. Niepodległości 10 w Poznaniu. Inwestycja jest zlokalizowana przy ul. Towarowej 55. 3. Audyt zewnętrzny projektu jest prowadzony w celu uzyskania zapewnienia, że: projekt jest realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wspólnotowego i krajowego (w tym wytycznych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 i innych instytucji uprawnionych do wydawania wytycznych), umową i wnioskiem o dofinansowanie, wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne, informacje przekazane do Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 oraz innych uprawnionych instytucji są zgodne z prawdą i wynikają z dostępnych w siedzibie beneficjenta dokumentów źródłowych (przede wszystkim z dokumentów finansowo-księgowych i rzeczowych) oraz z prowadzonej przez niego ewidencji księgowej. 4. Wytyczne dot. audytu: audyt musi być prowadzony i dokumentowany w oparciu o uznawane standardy audytu, audytor ma obowiązek przekazania Zamawiającemu kopii dokumentacji roboczej: notatek, kwestionariuszy oceny, list sprawdzających, lub co najmniej wykazu badanych dokumentów i wykazu sporządzonych dokumentów roboczych, audyt będzie prowadzony poprzez analizę dokumentów, wywiady z pracownikami i wykonawcami, oględziny inwestycji, audyt będzie dokumentowany poprzez wykaz weryfikowanych dokumentów, listy sprawdzające, kwestionariusze samooceny, notatki lub protokoły z wywiadów i spotkań, w ramach audytu Zamawiający przewiduje spotkanie otwierające, zamykające oraz spotkania w trakcie prowadzenia audytu (udokumentowane notatkami lub protokołami podpisanymi przez uczestników spotkań), Zamawiający wprowadza obowiązek pisemnej komunikacji między Wykonawcą a upoważnionymi pracownikami Zamawiającego (co najmniej drogą mailową), Zamawiający wyznacza do kontaktu p. Martę Sprada 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 w zakresie wyboru audytora oraz prowadzenia i dokumentowania audytu zewnętrznego projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu I - Działania 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7 oraz Priorytetów II-VI, (zwanych dalej Wytycznymi), stanowiącymi załącznik nr 8 do SIWZ 5.6. Do prowadzenia audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego ze środków EFRR w ramach WRPO uprawnione są osoby / podmioty zatrudniające osoby: a.spełniające wymogi wskazane w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz b.posiadające udokumentowane doświadczenie w badaniu projektów finansowanych ze środków publicznych (przynajmniej 1 projekt).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach